Επιχειρήσεις

Skroutz: Γιατί λανσάρει τώρα νέο ψηφιακό βοηθό ΑΙ

Financialreport.gr

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO της Skroutz

Προσαρμένος πλήρως σε προσωποποιημένη κατάσταση πελάτη

Νέο ΑΙ βοηθό λανσάρει το Skroutz, με στόχο να απλοποιήσει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και να προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Βοηθό AI όπως θα μιλούσε σε έναν πωλητή ή σε έναν φίλο του. Μπορεί να περιγράψει αυτό που ψάχνει, ακόμα κι αν δε θυμάται την ακριβή ονομασία του προϊόντος.

Ερωτήσεις όπως “Ποιο κινητό έχει καλή κάμερα;” “Χρειάζομαι παπούτσια για τρέξιμο” “Θέλω να αγοράσω τηλεόραση – τι μου προτείνεις;” που θα έκανε ο κάθε καταναλωτής σε έναν πωλητή, τώρα μπορούν να γίνουν στον Βοηθό ΑΙ και ο καταναλωτής να λάβει μια λεπτομερή και εμπεριστατωμένη απάντηση με βάση τις δικές του αγοραστικές ανάγκες.

Την ίδια στιγμή, ο βοηθός AI συγκρίνει χαρακτηριστικά, τιμές και αξιολογήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα και προτείνει το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του χρήστη.  Για παράδειγμα, αν ο καταναλωτής ψάχνει ένα νέο ψυγείο, ο βοηθός ΑΙ δε θα προσφέρει απλά μια λίστα με μοντέλα. Θα ρωτήσει για το μέγεθος της κουζίνας, τις ανάγκες αποθήκευσης, την εξοικονόμηση ενέργειας που επιθυμεί ο κάθε καταναλωτής και άλλες σημαντικές παραμέτρους. Έτσι, η πρότασή του θα είναι πραγματικά προσωποποιημένη.

Με βάση από την εταιρεία, στο μέλλον, ο Βοηθός AI θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με κύριο στόχο να προστεθούν και άλλες δυνατότητες όπως παραδείγματος χάριν η σύνδεση με άλλες υπηρεσίες του Skroutz για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu