Ανοδικά κινήθηκαν το φετινό Πάσχα η μέση τιμή του καλαθιού και ο αριθμός των παραγγελιών μέσω του Skroutz Marketplace, εξέλιξη που αποτυπώνει την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.
_x000D_
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace την περίοδο 1-16/4/2023, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με την περυσινή πασχαλινή περίοδο (9-24/4/2022).
_x000D_
Αύξηση κατέγραψε και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Σε ό,τι αφορά το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
_x000D_
H κατηγορία που κατέγραψε εκρηκτική άνοδο 800%
_x000D_
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μονοπώλησαν οι λευκές συσκευές, που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας σχεδόν το 800%.
_x000D_
Οι top 10 κατηγορίες
_x000D_
Αναλυτικά, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:
_x000D_
1. Πλυντήρια Ρούχων
_x000D_
2. Πλυντήρια Πιάτων
_x000D_
3. Ψυγεία
_x000D_
4. Κουζίνες & Φούρνοι
_x000D_
5. Εστίες Κουζίνας
_x000D_
6. Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
_x000D_
7. Τηλεοράσεις
_x000D_
8. Απορροφητήρες Κουζίνας
_x000D_
9. Επεξεργαστές
_x000D_
10. Μνήμες RAM
_x000D_
Online συνήθεια τα ψώνια της τελευταίας στιγμής
_x000D_
H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια.
_x000D_
Επιπλέον, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγιναν με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz, με τη μέση παραγγελία να αγγίζει τα 400 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45 ευρώ κατά μέσο όρο.
_x000D_
Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις προσφερόμενες υπηρεσίες παράδοσης με τους χρήστες να επιλέγουν την υπηρεσία Express Delivery με ποσοστό αύξησης στο 182,62%. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες που διαχειρίστηκε η μεταφορική Skroutz Last Mile, αυξήθηκαν κατά 86% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για σχεδόν 3.000 παραδόσεις οι χρήστες προτίμησαν την παραλαβή από το κατάστημα, μία υπηρεσία που χαίρει μεγάλης ανταπόκρισης μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΕΛΒΕ: Αύξηση πωλήσεων 10,46% στα 14,19 εκατ. ευρώ το 2024
- Μανουσάκης για blackout σε Ισπανία – Πορτογαλία: «Στην Ελλάδα κάτι τέτοιο έχει να συμβεί από το 2004»
- ΤτΕ: Αύξηση οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, μείωση των νοικοκυριών τον Μάρτιο 2025
- Παίρης: Αύξηση 49% στα καθαρά κέρδη με 346.597 ευρώ το 2024, πτώση 13% του τζίρου
- Ηράκλειο: Ομαδική παραίτηση υπέβαλαν οι Πνευμονολόγοι στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο
- ΕΛΣΤΑΤ: Αιμορραγεί ο έντυπος Τύπος – Πτώση 12,4% στις πωλήσεις εφημερίδων το 2024 και 14,9% στα περιοδικά
- Lidl Ελλάς: Αλλη μια κίνηση υπέρ του καταναλωτή – Απορροφά τον ΦΠΑ σε ορισμένα τρόφιμα
- IRIS: Από 1/11 πληρωμές χωρίς προμήθεια σε όλες τις επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις