Η μεγαλύτερη κίνηση στις online αγορές σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000
Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική κίνηση κατά τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων (10-22/12/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (11-23/12/2022). Φέτος οι online αγορές κατά την εορταστική περίοδο στο Skroutz Marketplace αυξήθηκαν κατά 28% σε σχέση με την ίδια περίοδο κατά το προηγούμενο έτος ενώ η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18/12, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz Marketplace κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67€, παρουσιάζοντας αύξηση 8,51% σε σχέση με πέρυσι. Ως προς τις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν οι καταναλωτές, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η κατηγορία «Ανδρικές μπλούζες» (108,58%), δείχνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στην κατηγορία Μόδα του Skroutz.
Η λίστα με τις top 10 κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023 περιλαμβάνει:
- Θήκες Κινητών
- Κινητά Τηλέφωνα
- Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
- Βιταμίνες
- Επιτραπέζια Παιχνίδια
- Bluetooth Handsfree
- Κρέμες Προσώπου
- Sneakers
- Προστασία Οθόνης Κινητών
- Παιχνίδια Lego
Αξιοσημείωτο είναι ότι και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές οι καταναλωτές επέλεξαν shopping on-the-go με αγορές μέσω του Skroutz app και τις επισκέψεις στο app να αυξάνονται κατά 24,5%. Την ίδια στιγμή, αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με την περσινή περίοδο παρατηρείται και για τις Express παραδόσεις μέσω Skroutz, με τις παραδόσεις μέσω Skroutz Last Mile, να αυξάνονται κατά 54%. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες που έφυγαν από τις αποθήκες της Skroutz (Fulfilled by Skroutz) για την περίοδο των εορτών αυξήθηκαν κατά 236% σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο χρόνο.
Τέλος, αναφορικά με τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής, η μέση τιμή ανά παραγγελία των καταναλωτών που έπελεξαν πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) άγγιξε τα 380€, ενώ οι καταναλωτές που προχώρησαν σε πληρωμή με Google και Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 52€ και 58€ κατά μέσο όρο αντίστοιχα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Τρία νέα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- ΕΛΣΤΑΤ: Αναιμική αύξηση 0,4% του τζίρου στο λιανεμπόριο τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
- Θεοδωρικάκος: “Ελεγχοι σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων”
- MicroSmart ΑΕ – Μικροπιστώσεις: Πιστοποιημένη με τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας
- ΜΕΤΚΑ: Ζήτησε και πήρε παράταση 18 μηνών για την «Παράκαμψη της Χαλκίδας» των 210 εκατ. ευρώ
- Μήνυση Λινού σε Πολάκη για συκοφαντική δυσφήμιση
- Απεργούν οι εργαζόμενοι σε καζίνο στο …Las Vegas
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις