Επιχειρήσεις

Skag: Σε ποιο νέο κλάδο μπαίνει η εταιρεία του «μπλε τετραδίου»

Ο CFO της Skag, Θοδωρής Σκαγιάς

Η εταιρεία χαρτικών ειδών προέβη το περασμένο καλοκαίρι και σε μια ακόμα επένδυση, η οποία αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας

Η ελληνική εταιρεία χαρτικών και σχολικών ειδών Skag, που ιδρύθηκε το 1956 από τον Θεόδωρο Σκαγιά, πραγματοποίησε επένδυση 1,2 εκατ. ευρώ με στόχο να αξιοποιήσει την “νεκρή” περίοδο του χρόνου, όταν δηλαδή τα προϊόντα δεν έχουν μεγάλη ζήτηση από την αγορά (η εταιρεία πραγματοποιεί το μεγαλύτερο  μέρος των πωλήσεων στις αρχές του σχολικού έτους).

Σύμφωνα με τον CFO της εταιρείας, τον εγγονό του ιδρυτή που φέρει και το όνομά του, Θοδωρή Σκάγια «τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά λιανικής και χαρτικών συγκεκριμένα στην περίπτωσή μας υπάρχει τάση πτώσης, για την οποία επιδιώκουμε να βρίσκουμε τρόπους να ενεργοποιούμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μπαίνοντας με αυτόν τον τρόπο σε έναν καινούριο τομέα που σκοπός μας είναι τα επόμενα χρόνια να τον αναπτύξουμε περισσότερο, ανάλογα με τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2024 η αγορά των χαρτικών ειδών ήταν μειωμένη σε σχέση με το 2023 κατά 14% με αποτέλεσμα η εκτίμησή από πλευράς εταιρείας για το 2024 να είναι στο +2-3%”. Αυτό σημαίνει ότι η εκτίμηση για το 2024, κατά όσα αναφέρει ο CFO της Skag είναι τζίρος κοντά στα 9 εκατ. ευρώ και κερδοφορία 0,8 εκατ. ευρώ.

Επιμορφωτικά παιχνίδια και ψηφιακές, προσωποποιημένες εκτυπώσεις

Για το λόγο αυτό, προσθέτει ο κ. Σκαγιάς η εταιρεία έχει ανοιχθεί ακόμα περισσότερο σε κλάδους όπως τα επιμορφωτικά παιχνίδια, ενώ από το 2025 μπαίνει πιο δυναμικά στον κλάδο των ψηφιακών, πολυτελών εκτυπώσεων και των προσωποποιημένων ειδών χαρτοπωλείου.

Είναι κάτι το οποίο σχεδιάζουμε τους τελευταίους μήνες, καθώς έχουμε κάνει, με ίδια κεφάλαια, μια σημαντική επένδυση 1,2 εκατ. ευρώ σε μια τελευταίας τεχνολογίας μηχανή, η οποία κάνει ψηφιακές εκτυπώσεις, ενώ μέσα από αυτή μπορούμε να προχωρήσουμε και σε διάθεση προσωποποιημένων είδη, δηλαδή τετραδίων, notebooks, ημερολογίων και άλλα παρόμοια είδη με το όνομα, τη φωτογραφία του κατόχου σε πολύ καλή ανάλυση, κάτι το οποίο είναι πλέον μεγάλη τάση στα είδη χαρτικών“.

Ως εκ τούτου, από τον Ιανουάριο του 2025 δημιουργείται ένα νέο business unit στην εταιρεία, για το οποίο μάλιστα, θα γίνουν και κάποιες προσλήψεις για θέσεις πωλητών και αντιπροσώπων, ενώ για τις ανάγκες προώθησης της καινούργιας αυτής δραστηριότητας η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή ενός microsite που θα δίνει όλες τις λεπτομέρειες στους προμηθευτές, τους εμπόρους και τους καταναλωτές. “Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να αξιοποιήσουμε το μεγάλο υπάρχον δίκτυο μας σε όλη την Ελλάδα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς”.

Εξάλλου, η εταιρεία χαρτικών ειδών προέβη το περασμένο καλοκαίρι και σε μια ακόμα επένδυση, η οποία αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς τοποθέτησε φωτοβολταϊκά στη μονάδα της με αποτέλεσμα πλέον να λειτουργεί με 100% ενέργεια από ΑΠΕ, μέσω net metering. Το κόστος της συγκεκριμένης ενέργειας έφτασε τα 180.000 ευρώ.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu