Η LPP είναι από τις εταιρείες ένδυσης που είχε επενδύσει και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα τα τελευταία χρόνια.
Eπόμενος σταθμός, Ελευσίνα για την πολωνική αλυσίδα ρούχων, θυγατρική του ομίλου LPP, μετά από ένα καλοκαίρι, κατά το οποίο είχαν προηγηθεί ανοίγματα στα Τρίκαλα, στην Ξάνθη και στο Κιλκίς.
Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί την επιστροφή στην Αττική, μετά από ένα μπαράζ εγκαινίων το 2023 και τους πρώτους μήνες του 2024, ενάμισι χρόνο μετά το παρθενικό άνοιγμα στο Ηράκλειο Κρήτης, όπου υπάρχει το ενδεχόμενο μέσα στο 2024 να ανοίξει δεύτερο κατάστημα.
Η αλυσίδα, σε αντίθεση με το 2023, οπότε και τα φυσικά σημεία πώλησης αναπτύσσονταν με πιο αργούς ρυθμούς, έχει επιταχύνει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων, δίνοντας σημασία στους χώρους όπου αναπτύσσεται, ποντάροντας σε ποιοτικό real estate, όπου μπορεί να βρεθεί αυτό.
Το στοίχημα της Πάτρας
Tην ίδια στιγμή, υπάρχει κινητικότητα στην εγχώρια διοίκηση της εταιρείας για ένα ακόμα άνοιγμα, το οποίο τοποθετείται μέσα στο φθινόπωρο και έχει τη δική του σημασία.
Πρόκειται για ένα νέο κατάστημα, αυτή τη φορά στην Πάτρα, όπου μέχρι το τέλος της χρονιάς θα ανοίξει η Sinsay. Θα είναι ένα σημείο πώλησης, από το οποίο οι ιθύνοντες αναμένουν πολλά, καθώς θα συνδυαστεί με το άνοιγμα του νέου εμπορικού κέντρου της Trade Estates, του ”πιο σύγχρονου εμπορικού κέντρου της Ελλάδας” όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Fourlis, Βασίλης Φουρλής σε δημοσιογραφική εκδήλωση.
Παράλληλα, υπάρχουν πληροφορίες ότι προσεγγίζεται εκ νέου και η αγορά του Ηρακλείου της Κρήτης, όπου άνοιξε το πρώτο φυσικό σημείο πώλησης της πολωνικής αλυσίδας τον Ιανουάριο του 2023.
Eξάλλου, υπάρχει σχεδιασμός για 25-30 καταστήματα συνολικά μέσα στους επόμενους μήνες εντός και εκτός Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP ελέγχει δίκτυο καταστημάτων συνολικά πέντε αλυσίδων πανευρωπαϊκά: Sinsay, Reserved, Cropp, House και Mohito.
Άνοδος και στο e-shop
Οι επενδυτικές κινήσεις της Sinsay στην Ελλάδα έρχονται στον απόηχο ενός πρώτου τριμήνου του 2024 σε θετικό έδαφος. Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου LPP, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, οι πωλήσεις του ενισχύθηκαν κατά 18% αγγίζοντας τα 4,3 δισ. ζλότι, με τη θετική μεταβολή να ανέρχεται σε 25,5% σε σταθερή ισοτιμία.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, αυτή η ανοδική πορεία οφείλεται τόσο στα ενισχυμένα έσοδα από τα φυσικά καταστήματα, όσο όμως και στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων.
Η LPP είναι από τις εταιρείες ένδυσης που είχε επενδύσει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, σε ό,τι αφορά το e-shop της εταιρείας, οι πωλήσεις εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 23,% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Αυτό, κατά την εταιρεία, είναι αποτέλεσμα της ποικιλίας προϊόντων που διαθέτει μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων στα επιμέρους brands, τα οποία έχει στο πορτφόλιό της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΝΑΤ: Παρατείνεται η αρμοδιότητά του σε θέματα συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών
- Αψιμαχίες Ανδρουλάκη – Μητσοτάκη για το 1,5 δισ. ρύπων (σε αξία) που εξασφάλισε η κυβέρνηση για την απανθρακοποίηση των νησιών
- Ντε Γκίντος: Σε πορεία μείωσης των επιτοκίων η ΕΚΤ
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κι άλλο 5,5% τα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο – Εκτίναξη 12,9% το κόστος ενέργειας
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Τρία νέα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- ΕΛΣΤΑΤ: «Κεσάτια» στο λιανεμπόριο – Αύξηση τζίρου 0,4% τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
- Θεοδωρικάκος: “Ελεγχοι σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις