Επιχειρήσεις

Sinsay: Επέλαση σε Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα

Οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 54,1% το πρώτο τρίμηνο φέτος, αγγίζοντας τα 2,1 δισ. ζλότι

Σε άνοδο βρίσκονται τα οικονομικά στοιχεία του πολωνικού ομίλου ένδυσης LPP, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα ρούχων και αξεσουάρ Sinsay, κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Φεβρουάριος-Απρίλιος 2024).

Παράλληλα, η αλυσίδα, σε αντίθεση με το 2023, οπότε και τα φυσικά σημεία πώλησης αναπτύσσονταν με πιο αργούς ρυθμούς, έχει επιταχύνει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων, δίνοντας σημασία στους χώρους όπου αναπτύσσεται. Το επόμενο χρονικό διάστημα, μέσα στον Ιούλιο, προετοιμάζονται εγκαίνια καταστημάτων στα Τρίκαλα, στις 15 του μήνα, στην Ξάνθη, στο Flamingo Mall, στα τέλη Ιουλίου, ενώ μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς να διευκρινίζεται πότε, θα ανοίξει κατάστημα και στο Κιλκίς.

Νέο κατάστημα, εξάλλου, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα ανοίξει η Sinsay και στην Πάτρα, στο νέο εμπορικό κέντρο της Trade Estates, ενώ προσεγγίζεται εκ νέου και η αγορά του Ηρακλείου Κρήτης, όπου άνοιξε το πρώτο φυσικό σημείο πώλησης της πολωνικής αλυσίδας τον Ιανουάριο του 2023.

Eξάλλου, υπάρχει σχεδιασμός για 25-30 καταστήματα συνολικά μέσα στην τρέχουσα χρονιά, εντός και εκτός Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP ελέγχει δίκτυο καταστημάτων συνολικά πέντε αλυσίδων πανευρωπαϊκά -Sinsay, Reserved, Cropp, House και Mohito.

Αύξηση πωλήσεων 54,1%

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν εν γένει οι επιδόσεις της εταιρείας και του ομίλου βρίσκονται σε άνοδο.

Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του ομίλου LPP, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, οι πωλήσεις του ενισχύθηκαν κατά 18% αγγίζοντας τα 4,3 δισ. ζλότι, με τη θετική μεταβολή να ανέρχεται σε 25,5% σε σταθερή ισοτιμία.

Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, αυτή η ανοδική πορεία οφείλεται τόσο στα ενισχυμένα έσοδα από τα φυσικά καταστήματα, όσο όμως και στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων.

Ειδικά σε ό,τι αφορά το e-shop της εταιρείας, οι πωλήσεις εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 23,% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Αυτό, κατά την εταιρεία είναι αποτέλεσμα της ποικιλίας προϊόντων που η εταιρεία διαθέτει μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων.

Την ίδια στιγμή και το οικονομικό αποτύπωμα της Sinsay εμφανίζεται σε άνοδο. Οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 54,1% το πρώτο τρίμηνο φέτος, αγγίζοντας τα 2,1 δισ. ζλότι.

Αυτό αποδίδεται, επίσης, τόσο στα νέα ανοίγματα όσο και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, κάτι στο οποίο έχει ποντάρει εδώ και αρκετά χρόνια, σε αντίθεση με το αντίπαλον δέος Pepco. Για το επόμενο χρονικό διάστημα, πάντως, κατά πληροφορίες από τη διοίκηση, ο όμιλος οργανώνει την επέκταση ειδικά της συγκεκριμένης αλυσίδας γενικότερα στην Ευρώπη.

Ως εκ τούτου, έχει προγραμματίσει τη διεύρυνση των εμπορικών χώρων του brand Sinsay μέσα στο 2024 κατά 25% εκτός από την Ελλάδα και πανευρωπαϊκά, την ώρα που αναμένονται ανοδικές επιδόσεις και κατά το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του brand το διάστημα από την 1η Μαΐου μέχρι τις 10 Ιουνίου 2024 ενισχύθηκαν κατά 19%.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu