Επιχειρήσεις

Σιδηρόδρομος: Μέσω Βουλγαρίας το εμπόριο με τα Βαλκάνια λόγω διακοπής της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης

Μετά τον εκτροχιασμό τρένου στο ύψος του Πολυκάστρου την περασμένη Τρίτη - Θα μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, αυξάνοντας το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων

Η παρακμή και η απαξίωση του ελληνικού σιδηρόδρομου δεν έχει τέλος. Βραχυκύκλωμα στην μεταφορά φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου στα Βαλκάνια έχει προκαλέσει στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης μετά τον εκτροχιασμό τρένου στο ύψος του Πολυκάστρου το βράδυ της περασμένης Τρίτης.

Για το συγκεκριμένο περιστατικό, μάλιστα, η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση μια ημέρα μετά, για να πει ότι δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια του προσωπικού της εμπορικής αμαξοστοιχίας και ότι συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του εκτροχιασμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκτροχιάστηκε εμπορικό τρένο στο Πολύκαστρο χθες, κανένας κίνδυνος, λέει η Hellenic Train σήμερα

Δεν σημειώθηκε τραυματισμός, κλειστή για περίπου δυο μήνες θα παραμείνει η γραμμή

Η εναλλακτική σιδηροδρομική γραμμή μέσω Βουλγαρίας αναμένεται να αυξήσει το κόστος μεταφοράς αλλά και τον χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω γραμμή χρησιμοποιείται μόνον από εμπορευματικούς συρμούς.

Σύμφωνα με αρμόδιους του ΟΣΕ στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία του Οργανισμού που εκτιμούν τη ζημιά, ενώ η γραμμή αναμένεται να μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, προκειμένου να αποκατασταθεί.

Την ίδια ώρα, ολοένα και μεγαλύτερη είναι κάθε χρόνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο αριθμός των φορτοεκφορτώσεων που διεκπεραιώθηκαν στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ αυξήθηκε κατά 4,4%, σε σχέση με αντίστοιχη περίοδο του 2023.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu