Show Case

Σε πλήρη εξέλιξη το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΠΑΠ

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΠΑΠ. Άλλωστε, η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών και αναδυόμενων ψηφιακών δυνατοτήτων αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠAΠ.

Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιείται ένας ευρύτερος σχεδιασμός, που περιλαμβάνει σειρά πρωτοβουλιών, με στόχο την προώθηση της ψηφιοποίησης εντός της εταιρείας, αλλά και ως προς την εμπειρία των πελατών της, τόσο στο retail δίκτυο, όσο και στα online κανάλια.

Όπως εξηγεί ο Κωστής Πάικο,  Digital Director του ΟΠAΠ (στη φωτογραφία), «ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΠAΠ εστιάζει σε τρεις πυλώνες: την ενίσχυση του αποτυπώματος της εταιρείας στο ψηφιακό οικοσύστημα και την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στα online κανάλια, την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη στο retail δίκτυο και την εσωτερική ψηφιοποίηση της εταιρείας. Οι πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού ήδη δημιουργούν σημαντικά και πολυεπίπεδα οφέλη, τόσο για τον ΟΠAΠ, όσο και για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Μετασχηματίζοντας τον οnline κόσμο του ΟΠAΠ

Το ψηφιακό χαρτοφυλάκιο του ΟΠAΠ αποτελείται από μεγάλο αριθμό digital assets (web, mobile), τα οποία προσφέρουν παικτικές, αλλά και ενημερωτικές υπηρεσίες σε διαφορετικά κοινά. Μέχρι πρότινος, το οικοσύστημα αυτό ήταν αρκετά κατακερματισμένο, αποτυγχάνοντας να προσφέρει μια κοινή, ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης .

Για το λόγο αυτό, ο ΟΠΑΠ ανέπτυξε μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα («OPAP Design System»), με σκοπό να ομογενοποιήσει την ψηφιακή παρουσία του και να προσφέρει μια μοντέρνα και ενιαία εμπειρία χρήσης στους πελάτες του. Η νέα ψηφιακή σχεδιαστική ταυτότητα του ΟΠAΠ θέτει τους κανόνες για τον τρόπο παρουσίασης του συνόλου των ψηφιακών διεπαφών του πελάτη με την εταιρεία, σε επίπεδο σχεδιασμού (look&feel), διάδρασης (user journeys) και ύφους επικοινωνίας (tone of voice). Έτσι, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, μέσα από ένα ελκυστικό περιβάλλον χρήσης.

«Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Για παράδειγμα, στο νέο opap.gr, που επαναλανσαρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο ως «κεντρικός προορισμός διασκέδασης», ο χρόνος παραμονής των χρηστών αυξήθηκε κατά 44%. Επίσης, το νέο tzoker.gr, το δημοφιλές online παιχνίδι του ΟΠΑΠ, παρουσιάζει σημαντική αύξηση σε εγγραφές νέων πελατών και παικτική δραστηριότητα, γεγονός που σηματοδοτεί την ενίσχυση της σύνδεσης (engagement) των πελατών με το παιχνίδι. Μέσω της νέας σχεδιαστικής υποδομής, είμαστε πλέον σε θέση να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε νέες ψηφιακές λύσεις, πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά σε σχέση με το παρελθόν» σχολιάζει ο κ. Πάικος.

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία στο retail δίκτυο του ΟΠAΠ

Το δίκτυο καταστημάτων ΟΠAΠ αποτελεί το μεγαλύτερο εμπορικό δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 3.600 καταστήματα, στα οποία πραγματοποιούνται περισσότερες από 1 δισ. συναλλαγές ετησίως (π.χ. κατάθεση και πληρωμή δελτίων, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών). Μέχρι σήμερα, η εμπειρία των πελάτων είναι κατά κύριο λόγο «φυσική», με την ανάγκη διαμεσολάβησης των συνεργατών του ΟΠAΠ για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής. Μια νέα, όμως, πρωτοβουλία της εταιρείας αλλάζει ριζικά τα δεδομένα.

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu