Επιχειρήσεις

Sarantis Group: To colpo grosso με την αγορά των ΗΠΑ στο brand Carroten μέσω Walmart και Amazon

O CEO, Γιάννης Μπούρας

Επόμενος στόχος η δια ζώσης πώληση μέσω μεγάλης αλυσίδας

Η αγορά των ΗΠΑ συνιστά, σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, τον κύριο στόχο για το 2025 για το αντηλιακό brand Carroten της εισηγμένης εταιρείας Sarantis Group.

Κατά όσα τονίζουν πηγές από την εταιρεία, το Carroten αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις brands αντηλιακού στην Ελλάδα, ενώ τα αντηλιακά του έχουν ταξιδέψει στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή και στην Αυστραλία τα τελευταία τριάντα χρόνια, σημειώνοντας ανοδικές πωλήσεις.

Αυτό που επιδιώκουν, ωστόσο, σε αυτή τη φάση, τα στελέχη της εταιρείας είναι να κεφαλαιοποιήσουν αυτή την επέκταση του Carroten στο εξωτερικό, πλέον και στην αχανή αγορά των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη έχει γίνει άνοιγμα σε αμερικανικές αλυσίδες όπως η Walmart και η Amazon, προκειμένου το προϊόν να παρέχεται διαδικτυακά, ενώ υπάρχει ανοιχτό και το σενάριο το αντηλιακό και όλη η σειρά μέσα στο 2025 να πωλείται και σε πολύ γνωστή αλυσίδα λιανικής στις ΗΠΑ, με καταστήματα σε πολλές πολιτείες.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Σαράντη έχει, εν έτει 2025, παραγωγικές βάσεις και δίκτυα διανομής σε 12 χώρες της Ευρώπης (Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Β. Μακεδονία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Πορτογαλία, Σλοβενία και Ουκρανία) με αιχμή του δόρατος πάνω στις τρεις κύριες προϊοντικές κατηγορίες του, της Ομορφιάς και Δέρματος (Beauty and Skin), της προσωπικής φροντίδας και των οικιακών προϊόντων με brands όπως τα Carroten, Noxzema, Bioten, Str8, Sanitas κ.ά. Ωστόσο, φαίνεται πως τώρα έχει έρθει η ώρα της Αμερικής, για την αγορά της οποίας γίνονται εντατικά ασκήσεις επί χάρτου τα προηγούμενα χρόνια.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu