Επιχειρήσεις

Ryanair: “Επίθεση” στην Booking.com για πρακτικές που την οδήγησαν σε περικοπές πτήσεων

Η αεροπορική εταιρεία χαρακτήρισε τους διαδικτυακούς πράκτορες "πειρατές"

Η Ryanair εξαπολύει επίθεση στους διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες Booking.com, Kiwi και Kayak για τη διαγραφή των πτήσεών της από τις πλατφόρμες τους χωρίς προειδοποίηση, τον Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι κενές θέσεις έως και 2% τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο.

Σε ανακοίνωσή της, η Ryanair χαρακτήρισε τους διαδικτυακούς πράκτορες “πειρατές“. Είπε ότι “θα συνεχίσει να διαθέτει τους ναύλους της σε ειλικρινείς/διαφανείς διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, όπως η Google Flights”, οι οποίοι, όπως είπε, “δεν προσθέτουν κρυφές προσαυξήσεις στις τιμές της Ryanair και οι οποίοι κατευθύνουν τους επιβάτες να κάνουν τις κρατήσεις τους απευθείας στον ιστότοπο Ryanair.com”.

Η εταιρεία βρίσκεται σε μακροχρόνια διαμάχη με τις ιστοσελίδες online κρατήσεων, και μάλιστα έχει ξεκινήσει νομικές ενέργειες στις ΗΠΑ εναντίον της ιδιοκτήτριας της Booking.com, Booking Holdings, και των θυγατρικών της, συμπεριλαμβανομένων των Kayak, Agoda και Priceline.

Πάντως η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι αν και τα έσοδα από τα εισιτήρια μπορεί να επηρεαστούν από αυτές τις πρακτικές, δε θα παρασύρουν “ουσιωδώς” τον αριθμό των επιβατών ή τις προσδοκίες κερδών της για το σύνολο του έτους.

Μάλιστα αποφάσισε να μειώσει τους ναύλους για τους επιβάτες που κάνουν κρατήσεις απευθείας μέσω της δικής της ιστοσελίδας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu