Επικαιρότητα

Ρόδος: 70.000 τουρίστες μέχρι στιγμής έφυγαν με αεροπλάνα

7 μέτρα για τη διευκόλυνση των επιβατών στο αεροδρόμιο - Σύσκεψη Σταϊκούρα με τους αρμόδιους

Συνολικά 70.000 τουρίστες έφυγαν με αεροπλάνα από την Ρόδο, λόγω της πυρκαγιάς, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να  υπερδιπλασιαστεί κατά τις επόμενες ώρες, καθώς η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί.

Υπάρχουν αρκετοί τουρίστες που προσήλθαν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα και ημέρα αναχώρησης.

Σε συνεργασία με τις δύο εταιρείες που διακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο, την TUI και την Jet2, έχουν προγραμματιστεί οι επόμενες πτήσεις.

Εντωμεταξύ, με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Fraport κ. Σπυράτο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας κ. Ψαρό και εκπροσώπους ξένων αεροπορικών εταιρειών, συναντήθηκε στην Ρόδο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας με αντικείμενο τη διευκόλυνση των επιβατών και την ομαλή λειτουργία του Αεροδρομίου «Διαγόρας».

Ειδικότερα, τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, για τη διευκόλυνση των επιβατών είναι τα εξής:

  1. Τις επόμενες ώρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 03:00 π.μ. θα αναχωρήσουν, από τις δύο εταιρείες, 14 πτήσεις με περίπου 2.700 επιβάτες. Συνολικά, μέχρι τις 00:00 π.μ., θα υπάρξουν 44 πτήσεις, αναχωρήσεις και αφίξεις, με περίπου 14.500 επιβάτες.
  2. Πτήσεις Επαναπατρισμού: Όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.
  3. Δημιουργία “Help Center”: Βοήθεια και διεκπεραιώσεις επιβατών χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Το εν λόγω κέντρο το στελεχώνουν εκπρόσωποι των πρεσβειών και της Αστυνομίας.
  4. Παροχή κουπονιών σίτισης σε επιβάτες σε αναμονή. Επιπλέον, με τη συνδρομή του Δήμου, παρασχέθηκαν 300 επιπλέον καθίσματα στο αεροδρόμιο για την αντιμετώπιση των αυξημένων και έκτακτων αναγκών.
  5. Ενεργοποίηση του Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων, με αντιπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών και φορέων επίγειας εξυπηρέτησης για την άμεση και καλύτερη διευκόλυνση όλων των επιβατών.
  6. Μετά από επικοινωνία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης ενισχύεται το προσωπικό στο αεροδρόμιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
  7. Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία της αυξημένης κίνησης των πτήσεων.

Η υλοποίηση όλων των παραπάνω μέτρων, θα παρακολουθείται από το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο χώρο του αεροδρομίου, στο οποίο θα συμμετέχει με φυσική παρουσία και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu