Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε αύξηση στους ετήσιους όγκους παγκόσμιων πωλήσεών της, μετά από μία δύσκολη τετραετία που σημαδεύτηκε από την στρατηγική της επανατοποθέτηση που δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τα εμπόδια που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την έξοδό της από τη ρωσική αγορά, όπως αναφέρει το Reuters.
Η ναυαρχίδα της μάρκας Renault της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα δύο τρίτα των πωλήσεων του ομίλου, κατέγραψε αύξηση 9,4% στις πωλήσεις του 2023 σε 2.235.345 οχήματα, ενώ η φθηνή μάρκα Dacia σημείωσε αύξηση 14,7% την ίδια περίοδο.
Ο όμιλος είδε τους όγκους του να μειώνονται σχεδόν κατά 6% το 2022, ένα έτος που επλήγη σε μεγάλο βαθμό από ελλείψεις chip, αφού σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 3,88 εκατ. αυτοκινήτων και φορτηγών το 2018.
Αφού αντιμετώπισε μια ύφεση σε αρκετές από τις αγορές της, η Renault αποφάσισε να αυξήσει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις μειώνοντας την γκάμα της και εστιάζοντας εκ νέου, υπό την ηγεσία του CEO Luca de Meo, στις πιο κερδοφόρες αγορές και μοντέλα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παραίτηση Γεωργίας Γιοβάνη από ΑΔΜΗΕ, νέος πρόεδρος ο Ι. Καράμπελας
- Παπαθανάσης: Πλήρης αξιοποίηση κάθε χρηματοδοτικού και επενδυτικού εργαλείου που έχουμε το 2025
- UniCredit: Στις 28/04 αρχίζει η υποβολή προσφορών για την εξαγορά της Banco BPM
- Trade Estates: Αύξηση 73,1% το 2024 και μέρισμα (καθαρό) €0,10 ανά μετοχή
- Jungheinrich: Η δημιουργία τμήματος αυτοματισμού και η σειρά Powerline στο επίκεντρο για το 2025
- Μικτά πρόσημα στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Ο Fabrizio Bocchetti νέος Γενικός Διευθυντής, Πρόεδρος ΔΣ και CEO της Merck για Ελλάδα και Κύπρο
- Softweb: Αύξηση 21% στον κύκλο εργασιών, στα 1,8 εκατ. ευρώ το 2024
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις