Επιχειρήσεις

Ρεάλ Μαδρίτης – Louis Vuitton: Η νέα εποχή των συνεργασιών στη μόδα και το ποδόσφαιρο

Ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της εταιρείας σε διαφημιστικά και άλλα σποτ

Η Louis Vuitton πρόκειται να αντικαταστήσει τη Zegna ως εταιρεία ένδυσης της Ρεάλ Μαδρίτης την επόμενη σεζόν, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία του κολοσσού της μόδας με αθλητικό σύλλογο.

Μία συμφωνία που για πολλούς ταιριάζει στο στυλ και την ιδιοσυγκρασία της “βασίλισσας”.

Ο σύλλογος με τους περισσότερους από 20 παίκτες – σταρ θα φοράει το σήμα της εταιρείας, σε σημαντικές ημέρες αγώνων (π.χ. Champions League, Primera Division), διοργανώσεις με απίστευτη τηλεθέαση.

Ηδη, ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της μάρκας τους σε διαφημιστικά και άλλα σποτ.

Προσφέρει όμως κάτι, αυτή η συμφωνία στους φιλάθλους;

Θα μπορούσαν κάποιοι από αυτούς να ταυτιστούν με την Louis Vuitton; Ή μήπως πρόκειται για μία συμφωνία καθαρά επικερδής τόσο για την εταιρεία όσο και για τον σύλλογο της Ισπανίας, ο οποίος ενισχύει το κύρος του και ανοίγει την αγορά σε εύπορους οπαδούς παγκοσμίως;

Οπως και να έχει, πρόκειται για μία άκρως επιτυχημένη εμπορική συμφωνία της Ρεάλ Μαδρίτης, που καταφέρνει να βάλει μία εταιρεία-κολοσσό στην ποδοσφαιρική βιομηχανία ελπίζοντας να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες τόσο για λόγους πρεστίζ όσο και για οικονομικούς…

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu