Πιστή στη στρατηγική της για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas) σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζουν έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό στην εφαρμογή Novoville, ενθαρρύνοντας καθημερινές πράξεις κυκλικής οικονομίας. Με ένα κλικ στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να βρουν σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στον Δήμο τους, καθώς και τα 93 κέντρα ανακύκλωσης στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ο οδηγός, που δημιουργήθηκε με τη στήριξη των δυο εταιρειών και την τεχνογνωσία της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης, διευκολύνει τους χρήστες να υιοθετήσουν με πρακτικό τρόπο μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα. Η εφαρμογή περιλαμβάνει έναν δυναμικό χάρτη της κάθε πόλης, με σημεία ανακύκλωσης ρούχων και οχημάτων, Κέντρα Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης Υλικών, Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις και Κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ. Όλα τα διαθέσιμα σημεία απεικονίζονται εύκολα με διαφορετικά εικονίδια, ανάλογα με το είδος του σημείου, ενώ παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες για τα ανακυκλώσιμα υλικά που δέχονται καθώς και υπηρεσία πλοήγησης-GPS που οδηγεί απευθείας στο κάθε σημείο.
Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola στην Ελλάδα. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως.
Η νέα συσκευασία, που εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.
Οι νέες συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».
Κάθε μορφή συσκευασίας έχει ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι προσηλωμένη στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που, στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.
Η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους. Παράλληλα, έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030 καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.
Διαβάστε περισσότερα στην Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola Τρία Έψιλον εδώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΥΠΑ: Ανοίγουν οι αιτήσεις για ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
- Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Ο Marcin Burdach αναλαμβάνει καθήκοντα Managing Director
- Ο Μητσοτάκης απαξίωσε ΣΥΡΙΖΑ και Παππά
- Λιάγκος: Ο ΟΛΘ αποτελεί πόλο έλξης για κοντέινερ και cargo χωρών που δεν έχουν λιμάνι
- Coca Cola: Στα 11,95 δισ. δολάρια τα έσοδα το γ΄ τρίμηνο λόγω αύξησης των τιμών
- Συνάλλαγμα: Το ευρώ υποχωρεί 0,31%, στα 1,0765 δολάρια
- e-ΕΦΚΑ: Μέσω Iris και Online ΔΙΑΣ εργοδοτικές εισφορές και καθυστερούμενες οφειλές
- Κομισιόν: Δίνει 40 εκατ. ευρώ για αντιπλημμυρικά έργα στην Αθήνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις