Για μη παράδοση παραγγελιών προϊόντων στον συμφωνημένο χρόνο για μη επιστροφή χρημάτων και για παραπλάνηση καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των προϊόντων
Με καθυστέρηση το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε το Σάββατο πρόστιμο 120.000 ευρώ στην εταιρεία “JMC ΑΕ. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ” που διατηρούσε το ηλεκτρονικό κατάστημα www.jmctech.gr, στο Καρεπνήσι.
Οπως έγραψε πρόσφατα το Financial Report υπήρχαν πολλές καταγγελίες από πελάτες οι οποίες δεν παρέλαβαν ποτέ τις παραγγελίες τους. Οι καταγγελίες είχαν ξεκινήσει στις αρχές Ιουνίου αν και κάποιες ενδείξεις υπήρξαν να νωρίτερα.
Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου η λειτουργία του site διεκόπη αμέσως μετά από ενέργειες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, μετά από εκτεταμένο έλεγχο που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας και ειδικότερα:
- Η μη παράδοση των παραγγελιών προϊόντων στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης και η μη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας μετά την παρέλευση της προθεσμίας.
- Η μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαν οι καταναλωτές για την αγορά των αγαθών μετά από καταγγελία της σύμβασης και ακύρωση της παραγγελίας.
- Η παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των αγαθών ενώ στην πραγματικότητα η επιχείρηση δεν ήταν σε θέση να εκτελέσει τις παραγγελίες.
- Η μη παροχή εξηγήσεων στην υπηρεσία.
Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο που επεβλήθη στη συγκεκριμένη επιχείρηση, οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης μετά από σχετική εντολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην άμεση διακοπή της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης ώστε να αποτραπεί πάραυτα η περαιτέρω βλάβη για τους καταναλωτές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το καταναλωτικό κοινό καλείται, σε περίπτωση που εντοπίζει φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, να υποβάλει καταγγελία στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή.
https://kataggelies.mindev.gov.gr/).
Τηλ. Επικοινωνίας: 2103332974
E-mail επικοινωνίας: press@mnec.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Έκρηξη βόμβας στα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού – Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα
- Βουλή: 190 «ναι» για τη δίωξη Τριαντόπουλου – Παραπέμπεται στο Δικαστικό Συμβούλιο
- Ντομπρόβσκις μετά το Eurogroup: Έτοιμη η ΕΕ για διαπραγμάτευση, αλλά και για αντίμετρα
- Ομαδικά πυρά αντιπολίτευσης για το δημοσίευμα του Inside Story για τον «γαλάζιο» μηχανισμό προπαγάνδας στο διαδίκτυο
- Prodea: Στα 106,9 εκατ. ευρώ τα κέρδη το 2024
- Ψάλτης (Alpha Bank): «Θέλουμε να γίνουμε μία AIpowered τράπεζα, όπου η τεχνολογία δουλεύει για τον άνθρωπο»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες – Στο +1,3% το ευρώ έναντι του δολαρίου
- Επικοινωνία Μητσοτάκη – Νετανιάχου για την συνάντηση του δεύτερου με τον Τραμπ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις