Επενδύσεις

Praktiker: Επενδύσεις σε νέα καταστήματα και ψηφιακό μετασχηματισμό

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε πέρυσι κατά 11,2% σε σχέση με το 2021

Επέκταση του δικτύου της με ακόμη ένα νέο κατάστημα και αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων σχεδιάζει η Praktiker Hellas για τη νέα χρονιά.

Η νέα γενιά καταστημάτων Praktiker παρουσιάστηκε στην Κέρκυρα, όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν, όπως αναφέρει η εταιρεία, «τα πάντα για το σπίτι & τον κήπο: μεγάλες εκθέσεις ηλεκτρικών συσκευών με επώνυμα brands σε ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες και μικροσυσκευές, το κέντρο χρωμάτων Color Studio, εκθέσεις επίπλων, μια τεράστια γκάμα ειδών διακόσμησης, στρωμάτων και ειδών υγιεινής. Από τους διαδρόμους του καταστήματος δεν λείπουν η πιο ολοκληρωμένη έκθεση της αγοράς σε εργαλεία και μηχανήματα κήπου αλλά και το Urban Kipos, ο απόλυτος προορισμός για τη βεράντα, τον κήπο και την ταράτσα». Επίσης, «όπως και σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας που έχουν ανακαινισθεί στο πλαίσιο του προγράμματος συμπερίληψης και προσβασιμότητας ‘Σπίτι Ανοιχτό’, έτσι και αυτό της Κέρκυρας διαθέτει θέσεις Parking και για ΑμεΑ, συμπεριληπτικό μπάνιο ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, καθώς και μια ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα που απευθύνεται σε άτομα της τρίτης ηλικίας και ΑμεΑ».

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού με νέες επενδύσεις, ενώ επεκτείνει την αξία που προσφέρει στον πελάτη της παρέχοντας υπηρεσίες που συμπληρώνουν την προϊοντική γκάμα των προσφερόμενων λύσεων.

Η γενικότερη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, η οποία από τον Απρίλιο του 2014 έχει ενσωματωθεί στον καναδικό Όμιλο Fairfax Financial Holdings Limited, περιλαμβάνει:

• Ανάπτυξη των καναλιών επικοινωνίας – εξυπηρέτησης πελατών και επέκταση σε επιπλέον περιοχές: Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη των καναλιών επαφής με τους πελάτες της, τόσο απομακρυσμένα (Contact Center, ecommerce), όσο και στην επέκτασή της σε περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, αξιολογώντας συνεχώς εναλλακτικές σε όλη την επικράτεια για αύξηση της προσβασιμότητας πανελλαδικά.

• Η ενίσχυση των ειδών και υπηρεσιών βελτίωσης κατοικίας, όπου Σπίτι = Praktiker: Σύμφωνα με τη διοίκηση, σκοπός να νιώθουν οι πελάτες μοναδικοί και δημιουργικοί, καθώς με την υποστήριξη της Praktiker μπορούν να πραγματοποιήσουν κάθε αλλαγή στον χώρο τους και να τον διαμορφώνουν, όπως εκείνοι επιθυμούν για τη βελτίωση της ζωής στο σπίτι.

• Περαιτέρω αύξηση της πιστότητας πελατών και ενδυνάμωση του brand Praktiker ως one-stop-shop προορισμού, με σημαντική επένδυση στην παροχή υπηρεσιών. Επικέντρωση σε δράσεις βιωσιμότητας και συμπερίληψης (sustainability & inclusivity), ως στρατηγική κατεύθυνση για την ανάπτυξη της εταιρείας και των ανθρώπων της.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη της αλυσίδας DIY, o κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε πέρυσι κατά 11,2% σε σχέση με το 2021, στα €177,7 εκατ. με τις προοπτικές για τη φετινή χρονιά να κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση, ενώ το κόστος πωλήσεων άγγιξε τα €112 εκατ. έναντι €101,4 εκατ. το 2021.

Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας ανήλθαν σε €3,787 εκατ. έναντι €3,37 εκατ. το 2021, ενώ τα έξοδα λειτουργίας διαθέσεως αυξήθηκαν σε €66,75 εκατ. από €55,17 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Η περυσινή χρήση επιβαρύνθηκε με χρηματοοικονομικά έξοδα (τόκοι χρεωστικοί) ύψους €719,77 χιλ. έναντι €319,92 χιλ. το 2021.

Ο αυξανόμενος όγκος των αγορών εμπορευμάτων και των συνολικών δαπανών οδήγησε πέρυσι σε αυξημένες ανάγκες ρευστότητας. Παράλληλα, η αύξηση του επιτοκίου που προήλθε λόγω της αύξησης του Euribor οδήγησε σε σημαντική αύξηση των χρηματοοικονομικών εξόδων στην κλειόμενη χρήση σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρήση.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν να κλείσει το 2022 με ζημιές ύψους €3,912 εκατ. έναντι κερδών €519,37 χιλ. το 2021. Έτσι, τα αποτελέσματα εις νέον της Praktiker Hellas διαμορφώθηκαν στο τέλος του 2022 σε ζημιές €4,84 εκατ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επενδύσεις

close menu