Επιχειρήσεις

Ποια ελληνική φαρμακευτική εταιρεία επενδύει στα soft skills των παιδιών των εργαζομένων της

O Πρόεδρος της Win Medica, Δημήτρης Τρύφων

To 90% των παιδιών παρακολούθησε τα διαδικτυακά προγράμματα

Συνήθως αυτό που βλέπουμε στις εταιρείες είναι να επενδύουν στην επιμόρφωση των εργαζομένων τους. Στην περίπτωση της φαρμακευτικής εταιρείας Win Medica, η εν λόγω επιχείρηση επένδυσε στις δυνατότητες των παιδιών των εργαζομένων της.

Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, τις προηγούμενες ημέρες ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με μια βρετανική start up, τη Morphoses, μια καινοτόμο πλατφόρμα που αναπτύσσει βασικές ήπιες δεξιότητες σε παιδιά και εφήβους από 6-17 ετών. Πρόκειται για δεξιότητες όπως επικοινωνία, ομαδική εργασία, συναισθηματική νοημοσύνη και κριτική σκέψη.

Κατά όσα τονίζονται από την εταιρεία «αυτές οι δεξιότητες είναι ζωτικής σημασίας στον ταχέως εξελισσόμενο σημερινό κόσμο, διαμορφώνοντας με αυτοπεποίθηση και ικανά άτομα που ευδοκιμούν σε προσωπικό και επαγγελματικό περιβάλλον».

Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Win Medica υποστήριξε τους υπαλλήλους της επενδύοντας στις οικογένειές τους, επιτυγχάνοντας ένα ποσοστό παρακολούθησης των διαδικτυακών σεμιναρίων κατά 90% και αύξηση 62% στις δεξιότητες των μαθητών.

Σύμφωνα με όσα τόνισε ο Δημήτρης Τρύφων, Πρόεδρος της εταιρείας «στη WinMedica, είμαστε περήφανοι που είμαστε ένας οργανισμός που βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τους ανθρώπους. Μέσω της συνεργασίας μας με τη Morphoses υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους μας επενδύοντας στην ανάπτυξη βασικών soft skills για τα παιδιά τους—δεξιότητες όπως η επικοινωνία, η ομαδική εργασία και η συναισθηματική νοημοσύνη που είναι όλο και πιο κρίσιμες στον σημερινό διασυνδεδεμένο και συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu