Πιο διεκδικητικοί γίνονται οι Έλληνες καταναλωτές για τα δικαιώματά τους όσο περνούν τα χρόνια. Οι αναφορές των καταναλωτών στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ήταν αυξημένες κατά 43,4% το 2017 σε σχέση με το 2016 και 215% την τριετία 2013-2017, και στον «Συνήγορο του Καταναλωτή» ήταν αυξημένες 123% ανάμεσα στα έτη 2013-2017.
Στο μεταξύ και η εξωδικαστική επίλυση διαφορών κερδίζει έδαφος, καθώς τα αιτήματα διαμεσολάβησης προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή μεταξύ 2016 – 2017 ήταν της τάξεως του 28,2%, ενώ κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ 2013-2017, η αύξηση των αιτημάτων διαμεσολάβησης, ήταν της τάξεως, του 123%.
Αύριο 15 Μαρτίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση στα γραφεία τους.
Στελέχη της Αρχής θα ενημέρωνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, παρέχοντάς τους και πληροφοριακό υλικό, το οποίο εξεδόθη για αυτό τον σκοπό με τίτλο “10 βασικά δικαιώματά σου”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τουρκική ανακοίνωση: Τουρκία και Ελλάδα μπορούν να κάνουν σταθερά βήματα προς το μέλλον
- Fourlis: Δωρεάν διάθεση 385.033 νέων μετοχών σε στελέχη
- Τουλάχιστον 9,1 δισ. ευρώ έχει αντλήσει το Δημόσιο από τις αγορές το 2024
- Ευρωπαϊκές αγορές: Δεύτερη σερί ανοδική ημέρα
- Μηστοτάκης – Ερντογάν: Μισή ώρα κράτησε η συνάντηση – Το σχόλιο για τη γραβάτα του Φιντάν
- Πρατηριούχοι καυσίμων προς Χατζηδάκη: Να δοθεί η επιδότηση πετρελαίου θέρμανσης απευθείας στην αντλία
- Ερντογάν: Ζήτησε από το βήμα του ΟΗΕ αναγνώριση του ψευδοκράτους στην Κύπρο – Σκληρή γλώσσα για Ισραήλ
- ΣτΕ: Ανάκληση απαλλοτρίωσης ακινήτου μπορούν να ζητήσουν μόνο οι αρχικοί ιδιοκτήτες και οι κληρονόμοι τους
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις