Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.
Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΗΠΑ: Στη δημοσιότητα μόνο 10.000 σελίδες των αρχείων για τη δολοφονία του Ρόμπερτ Κένεντι
- Αποκλεισμένοι οι Παλαιστίνιοι Χριστιανοί από τα Ιεροσόλυμα ακόμη και το Πάσχα
- Μελόνι: Υποσχέθηκε στον Τραμπ ιταλικές επενδύσεις 10 δισ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Γαλλία: Προσέφυγε στην Κομισιόν κατά του TikTok για την προβολή της τάσης «Skinnytok»
- Ο Τραμπ θα εξετάσει αν θα απολύσει τον πρόεδρο της Fed, Τζερόμ Πάουελ
- Δυστύχημα στην Εγνατία: Στη φυλακή ο Ουκρανός οδηγός της νταλίκας – «Καλύτερα να είχα καεί κι εγώ μαζί τους»
- Επανεκκίνηση στα ΣΔΙΤ: Τι αλλάζει στα έργα που έχουν «παγώσει» οι διαγωνισμοί
- Bloomberg: Οι ΗΠΑ προσφέρουν χαλάρωση των κυρώσεων κατά της Ρωσίας στην ειρηνευτική πρόταση για την Ουκρανία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις