Επιχειρήσεις

Pepsico Hellas: Τί νέο λάνσαρε στη HoreCa λίγο πριν φέρει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής

Financialreport.gr

H Γενική Διευθύντρια της Pepsico Hellas, Inga Dengel

Με στόχο τη μικρή λιανική και τον τουρισμό

Νέα λανσαρίσματα περιείχε η φετινή παρουσία της PepsiCo Hellas στη φετινή έκθεση HoreCa, στην οποία η εταιρεία συμμετείχε φέτος για τρίτη χρονιά.

Εστιάζοντας για μια ακόμα φορά στα zero sugar προϊόντα, η εταιρεία παρουσίασε στην ετήσια έκθεση για τα ξενοδοχεία και την εστίαση, τη νέα, limited edition, Pepsi Electric Blue, με ηλεκτρίκ μπλε χρώμα και γεύση εσπεριδοειδών, εμπνευσμένη από την pop κουλτούρα και το νέο λογότυπο της Pepsi. 

Κατά όσα αναφέρονται από την PepsiCo Hellas, η Pepsi Electric Blue, αποτελεί τη νέα προσθήκη στη σειρά αναψυκτικών της εταιρείας, ωστόσο θα διατίθεται στην αγορά για περιορισμένο χρονικό διάστημα (limited edition).

Παράλληλα, η PepsiCo Hellas στη φετινή HORECA παρουσίασε την Ήβη Pink Grapefruit και σε γυάλινη συσκευασία 250 ml, με στόχο την εστίαση. Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές από την PepsiCO, με το νέο αυτό λανσάρισμα η εταιρεία στοχεύει να ισχυροποιήσει την εμπορική παρουσία της πέρα από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, και στον τομέα του HORECA, αλλά και στη μικρή λιανική.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2023, η PepsiCo Hellas παρουσίασε ενοποιημένο κύκλο εργασιών στα 238,289 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το 2022 κατά 18,45% (201,177 εκατ. ευρώ), ενώ μέσα στο 2025 αναμένεται να φέρει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής των αναψυκτικών της, όπως είχε αναφέρει, εξάλλου, σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους πριν από μερικούς μήνες η Γενική της Διευθύντρια Ιnga Dengel. 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu