Στην τελική ευθεία έχουν περάσει οι προετοιμασίες της πολωνικής Pepco για το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Βασικός συνεργάτης της πολυεθνικής στα πρώτα της βήματα στην τοπική αγορά είναι ο όμιλος Fourlis, ο οποίος χάρη στις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει σε logistics και λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτει στο retail είναι σε θέση να εξυπηρετήσει πέρα από τις ανάγκες των δικών του σημάτων και τη ζήτηση εγχώριων και ξένων παικτών του λιανεμπορίου.
_x000D_
Eίναι ενδεικτικό ότι η πολωνική Pepco εγκαινιάζει την παρουσία της σε κατάστημα του ομίλου στην Πειραιώς, χωρίς να αποκλείεται συνεργασία και στον τομέα των logistic, όπως άφησε να ενοηθεί πρόσφατα σε συνέντευξή Τύπου ο Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής του ομίλου Fourlis. Στο ίσιο πλαίσιο εντάσσονται συνομιλίες για την τοποθέτηση της πολυεθνικής σε υφιστάμενα project του ομίλου σε Λάρισα ή/και Ιωάννινα -όπου ανακατασκευάζονται τα καταστήματα ΙΚΕΑ απελευθερώνοντας χώρο για είσοδο tenants- αλλά και στα νέα project. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος έχοντας δρομολογήσει ήδη σχέδια για retail park στο The Ellinikon προωθεί επενδύσεις για εμπορικά πάρκα σε Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Σπάτα και Χαλάνδρι, ενώ ετοιμάζεται να κλείσει νέες συμφωνίες αυτού του τύπου.
_x000D_
Έχοντας τοποθετηθεί και σε άλλες μεσογειακές χώρες, όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, το επιτελείο της Pepco εκτιμά ότι η συγκυρία της κρίσης ευνοεί τη ζήτηση για προϊόντα σε προσιτές τιμές κι ως εκ τούτου δεν παρεκκλίνει από το στόχο της στην Ελλάδα, να αποκτήσει αρχικά παρουσία στην Αθήνα και να επεκταθεί στη συνέχεια σε όλη τη χώρα. Σημειώνεται ότι η Pepco, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από τον Μάιο του 2021, είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες – εκτός του κλάδου FMCG – στην Ευρώπη. Το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει ρούχα για όλη την οικογένεια, καθώς και μικροπράγματα και διακοσμητικά για το σπίτι σε προσιτές τιμές, γεγονός που την καθιστά ανταγωνιστή για μικρές επιχειρήσεις αλλά και αλυσίδες τύπου JumboΜΠΕΛΑ +3,21%. Σχεδιάζει να προσλάβει 120 εργαζόμενους στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση και ψάχνει εμπορικά ακίνητα 350 – 650 τ.μ. σε malls και πόλεις με πάνω από 20.000 κατοίκους.
_x000D_
Συνολικά, μαζί με τα καταστήματα των retail brands Poundland και Dealz που αναπτύσσει, το Pepco Group έχει παρουσία σε πάνω από 3.690 σημεία σε εμπορικά κέντρα, μεγάλους δρόμους και retail park. Στο α’ τρίμηνο του 2022 ο όμιλος εμφάνισε έσοδα 2,372 δισ. ευρώ με EBITDA 347 εκατ. ευρώ ενώ το 2021 έκλεισε με κύκλο εργασιών 4,122 δισ. ευρώ χάρης στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων και με EBITDA 647 εκατ. ευρώ. Αντιμετωπίσει πίεση του περιθωρίου EBITDA λόγω συμπίεσης των μικτών περιθωρίων κέρδους από τα αυξημένα ναύλα και άλλα κόστη ενώ αναμένει βελτίωση στο β’ τρίμηνο του έτους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τουρκία: Αντλησε το ποσό – ρεκόρ των 3,4 δισ. δολαρίων από δεκαετές ομόλογο
- Σκέρτσος: Το 2027 θα έχουμε ολοκληρώσει το κυβερνητικό στρατηγικό σχέδιο
- To 1o Forum για Financial Planning στις 18 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη
- Πλημμυροπαθείς: Παρατείνεται μέχρι το Δεκέμβριο η αναστολή καταβολής ασφαλιστικών εισφορών
- Συναγερμός στο Ιράν: Ιράν: Σε «ασφαλή τοποθεσία» ο Χαμενεΐ μετά την εξόντωση Νασράλα
- ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού για Κυριακή 29/9 και Δευτέρα 30/9
- Moody’s: Νέα υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του Ισραήλ
- First Global Challenge: Στον διεθνή διαγωνισμό ρομποτικής ο Κ. Μητσοτάκης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις