Επιχειρήσεις

Pepco: Κάνει ντεμπούτο στο Piraeus Retail Park και επεκτείνεται στην επαρχία

Στην τελική ευθεία έχουν περάσει οι προετοιμασίες της πολωνικής Pepco για το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_

_x000D_

Η Pepco είχε προαναγγείλλει ταχεία ανάπτυξη με πάνω από 10 καταστήματα τον πρώτο χρόνο, όταν αποκάλυψε στα τέλη του 2021 τις προθέσεις της να καταστήσει την Ελλάδα την 17η χώρα του χαρτοφυλακίου της στην Ευρώπη. Παράλληλα, η κίνηση ενισχύει την παρουσία του ομίλου Pepco (που λειτουργεί και τις εκπτωτικές αλυσίδες λιανικής Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) σε 20 αγορές. 

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Βασικός συνεργάτης της πολυεθνικής στα πρώτα της βήματα στην τοπική αγορά είναι ο όμιλος Fourlis, ο οποίος χάρη στις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει σε logistics και λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτει στο retail είναι σε θέση να εξυπηρετήσει πέρα από τις ανάγκες των δικών του σημάτων και τη ζήτηση εγχώριων και ξένων παικτών του λιανεμπορίου. 

_x000D_

Eίναι ενδεικτικό ότι η πολωνική Pepco εγκαινιάζει την παρουσία της σε κατάστημα του ομίλου στην Πειραιώς, χωρίς να αποκλείεται συνεργασία και στον τομέα των logistic, όπως άφησε να ενοηθεί πρόσφατα σε συνέντευξή Τύπου ο Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής του ομίλου Fourlis. Στο ίσιο πλαίσιο εντάσσονται συνομιλίες για την τοποθέτηση της πολυεθνικής σε υφιστάμενα project του ομίλου σε Λάρισα ή/και Ιωάννινα -όπου ανακατασκευάζονται τα καταστήματα ΙΚΕΑ απελευθερώνοντας χώρο για είσοδο tenants- αλλά και στα νέα project. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος έχοντας δρομολογήσει ήδη σχέδια για retail park στο The Ellinikon προωθεί επενδύσεις για εμπορικά πάρκα σε Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Σπάτα και Χαλάνδρι, ενώ ετοιμάζεται να κλείσει νέες συμφωνίες αυτού του τύπου.

_x000D_

Έχοντας τοποθετηθεί και σε άλλες μεσογειακές χώρες, όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, το επιτελείο της Pepco εκτιμά ότι η συγκυρία της κρίσης ευνοεί τη ζήτηση για προϊόντα σε προσιτές τιμές κι ως εκ τούτου δεν παρεκκλίνει από το στόχο της στην Ελλάδα, να αποκτήσει αρχικά παρουσία στην Αθήνα και να επεκταθεί στη συνέχεια σε όλη τη χώρα. Σημειώνεται ότι η Pepco, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από τον Μάιο του 2021, είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες – εκτός του κλάδου FMCG – στην Ευρώπη. Το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει ρούχα για όλη την οικογένεια, καθώς και μικροπράγματα και διακοσμητικά για το σπίτι σε προσιτές τιμές, γεγονός που την καθιστά ανταγωνιστή για μικρές επιχειρήσεις αλλά και αλυσίδες τύπου JumboΜΠΕΛΑ +3,21%. Σχεδιάζει να προσλάβει 120 εργαζόμενους στην Ελλάδασε πρώτη φάση και ψάχνει εμπορικά ακίνητα 350 – 650 τ.μ. σε malls και πόλεις με πάνω από 20.000 κατοίκους. 

_x000D_

Συνολικά, μαζί με τα καταστήματα των retail brands Poundland και Dealz που αναπτύσσει, το Pepco Group έχει παρουσία σε πάνω από 3.690 σημεία σε εμπορικά κέντρα, μεγάλους δρόμους και retail park. Στο α’ τρίμηνο του 2022 ο όμιλος εμφάνισε έσοδα 2,372 δισ. ευρώ με EBITDA 347 εκατ. ευρώ ενώ το 2021 έκλεισε με κύκλο εργασιών 4,122 δισ. ευρώ χάρης στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων και με EBITDA 647 εκατ. ευρώ. Αντιμετωπίσει πίεση του περιθωρίου EBITDA λόγω συμπίεσης των μικτών περιθωρίων κέρδους από τα αυξημένα ναύλα και άλλα κόστη ενώ αναμένει βελτίωση στο β’ τρίμηνο του έτους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu