Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους – απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.
Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μπάιντεν: Ισραήλ και Λίβανος αποδέχτηκαν συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
- Νετανιάχου: Κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο – Ώρα να στρέψουμε την προσοχή μας στο Ιράν
- Το Μεξικό προειδοποίησε τον Τραμπ: Οι δασμοί θα πλήξουν και τις δύο χώρες
- Θεοδωρικάκος για Black Friday: Ενδείξεις για παραβίαση 2.000 κωδικών και έναν influencer που προωθεί προϊόντα
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν στο «κόκκινο» μετά τις δηλώσεις Τραμπ για δασμούς
- Stellantis: Κλείνει το εργοστάσιο στο Λούτον της Βρετανίας, προς απόλυση 1.000 εργαζόμενοι
- Κιβωτός του Κόσμου: Η εισαγγελέας άσκησε κατά του πατέρα Αντωνίου
- Gazprom: Κλείνει η στρόφιγγα για το φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας από το 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις