Πρόσωπα

Παύλος Τσιάπος – SOUL Creative Agency: “Από τον Κεραμεικό, στη Νέα Υόρκη με δημιουργικότητα και καινοτομία”

Ο Παύλος Τσιάπος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της SOUL Creative Agency

Στο πελατολόγιό της εταιρεία βρίσκονται μεγάλα brands όπως Red Bull, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Τράπεζα Πειραιώς, Marriot Hotels, Εuropean Commission, Costa Navarino, κ.α. 

Τα εγκαίνια των νέων του γραφείων στο Manhattan της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε το βραβευμένο δημιουργικό γραφείο στην αγορά του branding και creative, SOUL Creative Agency.  

Η SOUL Creative Agency, δημιουργήθηκε το 2012 ως μια ατομική προσπάθεια επιχειρείν και έχει εξελιχθεί έκτοτε, σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα δημιουργικά γραφεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με μια μεγάλη ομάδα επαγγελματιών. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η αφοσίωση της στο να δημιουργεί brands με ηθική και αξίες, τα οποία μιλάνε στην καρδιά και στην ψυχή των ανθρώπων και να αποτελεί έμπνευση για έναν καλύτερο κόσμο, παραμένει οδηγός από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα.

«Από το ξεκίνημά μας μέχρι σήμερα, ενισχύουμε κάθε μέρα την πίστη μας, ότι η δημιουργικότητα σε συνδυασμό με την καινοτομία, αποτελούν πηγή ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις που κοιτούν στο μέλλον. Σήμερα, είμαστε πολύ υπερήφανοι που ξεκινάμε ένα νέο ταξίδι, στο δυναμικό και ανταγωνιστικό τοπίο της Νέας Υόρκης, στην καρδιά της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας», λέει ο Παύλος Τσιάπος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της SOUL Creative Agency.

Στο πελατολόγιό της  βρίσκονται εταιρείες και οργανισμοί από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, όπως Red Bull, Endeavor, LibraGroup, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Τράπεζα Πειραιώς, Marriot Hotels, Εuropean Commission, Costa Navarino,κ.α.  Η εταιρεία έχει δώσει την τεχνογνωσία της σε υπηρεσίες branding ακόμη και στην Space Leasing International (SLI), την πρώτη παγκοσμίως εταιρεία μισθώσεων εταιρικού εξοπλισμού για το Διάστημα.

Η επέκταση στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με την έναρξη λειτουργίας των γραφείων στη Νέα Υόρκη, αποτελεί το επόμενο βήμα του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας, σε μια αγορά στην οποία δραστηριοποιείται έντονα το τελευταίο διάστημα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατολογίου της και την ανάπτυξή της στη διεθνή αγορά (των ΗΠΑ).

«Καταλαβαίνουμε πως το ταξίδι μας, από την Αθήνα στην καρδιά της Νέας Υόρκης και πέρα από αυτή, δεν είναι μόνο η δική μας ιστορία επιτυχίας, αλλά μια απόδειξη για τις δημιουργικές δυνατότητες ατόμων και επιχειρήσεων. Ελπίζουμε πως αυτό το βήμα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ανθρώπους όλων των ηλικιών, να κυνηγούν τα όνειρα τους, όσο μεγάλα και αν είναι αυτά και να πιστέψουν πως με σκληρή δουλειά όλα είναι εφικτά», προσθέτει ο Παύλος Τσιάπος.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu