Μέσα από τα στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ και φυλλάδια προσφορών τους, προκύπτει ότι όχι μόνο οι τιμές μετά τα πρόστιμα δεν έπεσαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν ως και 43%, καταγγέλλει ο βουλευτής Γ. Νικητιάδης
«Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, καταρρέει με το χειρότερο τρόπο, όπως προκύπτει από στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ», καταγγέλλει ο βουλευτής Γιώργος Νικητιάδης, υπεύθυνος ΚΤΕ Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχώς οι Έλληνες με την χαμηλότερη αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη συνεχίζουν να πληρώνουν ολοένα και ακριβότερα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τα στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ και στα αντίστοιχα φυλλάδια προσφορών και εκπτώσεων τους, προκύπτει ότι όχι μόνο οι τιμές μετά τα πρόστιμα στις πολυεθνικές εταιρείες δεν έπεσαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν ως και 43%. Η ακρίβεια συνεχίζει να μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και η κυβέρνηση παραμένει ανίκανη να την αντιμετωπίσει.
Ειδικότερα σε 13 βασικά προϊόντα, όπως εμφανίζονται στις προαναφερθείσες ιστοσελίδες, η πραγματική τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής, αυξήθηκε μέχρι και 43% όπως αναφέραμε παραπάνω. Όπως φαίνεται, η ονομαστική τιμή των προϊόντων αυτών έχει μεν μειωθεί, αλλά την ίδια ώρα μειώνεται ακόμη περισσότερο η «έκπτωση» που υπήρχε στον πελάτη με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληρώνει εκ των υστέρων ακριβότερα το ίδιο προϊόν. Ορισμένα μόνο προϊόντα και οι τιμές τους είναι ενδεικτικά της κατάστασης όπως έχει διαμορφωθεί. Για παράδειγμα:
- Καφές φίλτρου 250 g πωλείται 8,3% ακριβότερα
- Μαγιονέζα 450 g πωλείται 19,9% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
- Απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων 40 μεζ. πωλείται 13% ακριβότερα
- Κάψουλες πλυντηρίου πιάτων 40 τεμ.+40 τεμ.(δώρο) πωλείται 16,9% ακριβότερα
- Μαλακτικό ρούχων 55 μεζ. πωλείται 2,3% ακριβότερα
- Βρεφική κρέμα 300 g πωλείται 33,2% ακριβότερα
- Αφρόλουτρο 1 lit πωλείται 41,88% ακριβότερα
- Υγρό Απορρυπαντικό Πιάτων 660ml πωλείται 1,1% ακριβότερα
- Υγρό απορρυπαντικό πιάτων 500 ml πωλείται 8,9% ακριβότερα
- Βρεφικό σαμπουάν 1 lit πωλείται 20% ακριβότερα
- Cappuccino Καφές Original 8×11,6 g πωλείται 43,10% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
Τα παραπάνω προκύπτουν από τον επισυναπτόμενο πίνακα και το ακόμη πιο τραγικό είναι ότι τα περισσότερα από τα προϊόντα που ερευνήσαμε, βρίσκονται ή στο καλάθι του νοικοκυριού ή στο ταμπελάκι με μείωση τιμής μόνιμα τουλάχιστον 5%. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση κοροϊδεύει τους καταναλωτές», καταλήγει.
«Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, καταρρέει με το χειρότερο τρόπο, όπως προκύπτει από στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ», καταγγέλλει ο βουλευτής Γιώργος Νικητιάδης, υπεύθυνος ΚΤΕ Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχώς οι Έλληνες με την χαμηλότερη αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη συνεχίζουν να πληρώνουν ολοένα και ακριβότερα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τα στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ και στα αντίστοιχα φυλλάδια προσφορών και εκπτώσεων τους, προκύπτει ότι όχι μόνο οι τιμές μετά τα πρόστιμα στις πολυεθνικές εταιρίες δεν έπεσαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν ως και 43%. Η ακρίβεια συνεχίζει να μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και η κυβέρνηση παραμένει ανίκανη να την αντιμετωπίσει.
Ειδικότερα σε 13 βασικά προϊόντα, όπως εμφανίζονται στις προαναφερθείσες ιστοσελίδες, η πραγματική τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής, αυξήθηκε μέχρι και 43% όπως αναφέραμε παραπάνω. Όπως φαίνεται, η ονομαστική τιμή των προϊόντων αυτών έχει μεν μειωθεί, αλλά την ίδια ώρα μειώνεται ακόμη περισσότερο η «έκπτωση» που υπήρχε στον πελάτη με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληρώνει εκ των υστέρων ακριβότερα το ίδιο προϊόν. Ορισμένα μόνο προϊόντα και οι τιμές τους είναι ενδεικτικά της κατάστασης όπως έχει διαμορφωθεί. Για παράδειγμα:
- Καφές φίλτρου 250 g πωλείται 8,3% ακριβότερα
- Μαγιονέζα 450 g πωλείται 19,9% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
- Απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων 40 μεζ. πωλείται 13% ακριβότερα
- Κάψουλες πλυντηρίου πιάτων 40 τεμ.+40 τεμ.(δώρο) πωλείται 16,9% ακριβότερα
- Μαλακτικό ρούχων 55 μεζ. πωλείται 2,3% ακριβότερα
- Βρεφική κρέμα 300 g πωλείται 33,2% ακριβότερα
- Αφρόλουτρο 1 lit πωλείται 41,88% ακριβότερα
- Υγρό Απορρυπαντικό Πιάτων 660ml πωλείται 1,1% ακριβότερα
- Υγρό απορρυπαντικό πιάτων 500 ml πωλείται 8,9% ακριβότερα
- Βρεφικό σαμπουάν 1 lit πωλείται 20% ακριβότερα
- Cappuccino Καφές Original 8×11,6 g πωλείται 43,10% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
Τα παραπάνω προκύπτουν από τον επισυναπτόμενο πίνακα και το ακόμη πιο τραγικό είναι ότι τα περισσότερα από τα προϊόντα που ερευνήσαμε, βρίσκονται ή στο καλάθι του νοικοκυριού ή στο ταμπελάκι με μείωση τιμής μόνιμα τουλάχιστον 5%. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση κοροϊδεύει τους καταναλωτές», καταλήγει.
«Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, καταρρέει με το χειρότερο τρόπο, όπως προκύπτει από στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ», καταγγέλλει ο βουλευτής Γιώργος Νικητιάδης, υπεύθυνος ΚΤΕ Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχώς οι Έλληνες με την χαμηλότερη αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη συνεχίζουν να πληρώνουν ολοένα και ακριβότερα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τα στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ και στα αντίστοιχα φυλλάδια προσφορών και εκπτώσεων τους, προκύπτει ότι όχι μόνο οι τιμές μετά τα πρόστιμα στις πολυεθνικές εταιρίες δεν έπεσαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν ως και 43%. Η ακρίβεια συνεχίζει να μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και η κυβέρνηση παραμένει ανίκανη να την αντιμετωπίσει.
Ειδικότερα σε 13 βασικά προϊόντα, όπως εμφανίζονται στις προαναφερθείσες ιστοσελίδες, η πραγματική τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής, αυξήθηκε μέχρι και 43% όπως αναφέραμε παραπάνω. Όπως φαίνεται, η ονομαστική τιμή των προϊόντων αυτών έχει μεν μειωθεί, αλλά την ίδια ώρα μειώνεται ακόμη περισσότερο η «έκπτωση» που υπήρχε στον πελάτη με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληρώνει εκ των υστέρων ακριβότερα το ίδιο προϊόν. Ορισμένα μόνο προϊόντα και οι τιμές τους είναι ενδεικτικά της κατάστασης όπως έχει διαμορφωθεί. Για παράδειγμα:
- Καφές φίλτρου 250 g πωλείται 8,3% ακριβότερα
- Μαγιονέζα 450 g πωλείται 19,9% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
- Απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων 40 μεζ. πωλείται 13% ακριβότερα
- Κάψουλες πλυντηρίου πιάτων 40 τεμ.+40 τεμ.(δώρο) πωλείται 16,9% ακριβότερα
- Μαλακτικό ρούχων 55 μεζ. πωλείται 2,3% ακριβότερα
- Βρεφική κρέμα 300 g πωλείται 33,2% ακριβότερα
- Αφρόλουτρο 1 lit πωλείται 41,88% ακριβότερα
- Υγρό Απορρυπαντικό Πιάτων 660ml πωλείται 1,1% ακριβότερα
- Υγρό απορρυπαντικό πιάτων 500 ml πωλείται 8,9% ακριβότερα
- Βρεφικό σαμπουάν 1 lit πωλείται 20% ακριβότερα
- Cappuccino Καφές Original 8×11,6 g πωλείται 43,10% ακριβότερα
- Μουστάρδα 500 g πωλείται 20% ακριβότερα
Τα παραπάνω προκύπτουν από τον επισυναπτόμενο πίνακα και το ακόμη πιο τραγικό είναι ότι τα περισσότερα από τα προϊόντα που ερευνήσαμε, βρίσκονται ή στο καλάθι του νοικοκυριού ή στο ταμπελάκι με μείωση τιμής μόνιμα τουλάχιστον 5%. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση κοροϊδεύει τους καταναλωτές», καταλήγει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παραίτηση Γεωργίας Γιοβάνη από ΑΔΜΗΕ, νέος πρόεδρος ο Ι. Καράμπελας
- Παπαθανάσης: Πλήρης αξιοποίηση κάθε χρηματοδοτικού και επενδυτικού εργαλείου που έχουμε το 2025
- UniCredit: Στις 28/04 αρχίζει η υποβολή προσφορών για την εξαγορά της Banco BPM
- Trade Estates: Αύξηση 73,1% το 2024 και μέρισμα (καθαρό) €0,10 ανά μετοχή
- Jungheinrich: Η δημιουργία τμήματος αυτοματισμού και η σειρά Powerline στο επίκεντρο για το 2025
- Μικτά πρόσημα στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Ο Fabrizio Bocchetti νέος Γενικός Διευθυντής, Πρόεδρος ΔΣ και CEO της Merck για Ελλάδα και Κύπρο
- Softweb: Αύξηση 21% στον κύκλο εργασιών, στα 1,8 εκατ. ευρώ το 2024
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις