Τεχνολογία

Παρίσι: Ετοιμα για πτήσεις από τον Σηκουάνα τα ιπτάμενα ταξί

Διχάζει το εγχείρημα Γάλλους αξιωματούχους

Τα ιπτάμενα ταξί στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι είναι γεγονός. Όπως είχε γράψει πριν από μερικούς μήνες με ακρίβεια το financialreport.gr τα ιπτάμενα ταξί θα κάνουν τελικά δρομολόγια.

Κυβερνητική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προβλέπει τη δημιουργία μιας πλωτής εξέδρας, η οποία θα επιτρέψει την απογείωση και την προσγείωση ιπτάμενων ηλεκτρικών ταξί στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, που αρχίζουν στις 26 Ιουλίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ιπτάμενα ταξί για τους Ολυμπιακούς στο Παρίσι και στην Ελλάδα

Θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι για τις μετακινήσεις επισκεπτών - Οι φορείς που ετοιμάζουν αντίστοιχα οχήματα στη χώρα μας και φιλοδοξούν να πετάξουν μέσα στο 2024

Η εξέδρα θα τοποθετηθεί στον Σηκουάνα κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό Austerlitz στο νοτιοανατολικό Παρίσι και «η εκμετάλλευσή της θα μπορεί να συνεχισθεί το αργότερο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024», διευκρινίζεται στην απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, το πράσινο φως της οποίας για το πείραμα αυτό αναμενόταν εδώ και μήνες.

Σύμφωνα με το France24, oι πτήσεις θα περιοριστούν σε δύο ανά ώρα, μεταξύ 8:00 π.μ. και 5:00 μ.μ., και δεν θα γίνονται περισσότερες από 900 καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου «δεδομένου του πειραματικού χαρακτήρα», αναφέρεται στο διάταγμα.

Ενα εγχείρημα που διχάζει 

Στις ιδιωτικές εταιρείες που θα παρέχουν τα ιπτάμενα ταξί περιλαμβάνονται η εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου του Παρισιού ADP και όπως είχε γράψει το financialreport.gr, η Volocopter με έδρα τη Γερμανία.

Οι υποστηρικτές προβάλλουν τα ιπτάμενα ταξί ως μια μορφή αεροπορίας με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και ελπίζουν ότι οι μελλοντικές μεγαλύτερες εκδόσεις θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ασθενοφόρα ή σε άλλους ρόλους.

Πολλοί αξιωματούχοι της πόλης του Παρισιού ωστόσο, έχουν χλευάσει τα σχέδια ως επιβλαβή για το περιβάλλον.

Η εθνική περιβαλλοντική αρχή της Γαλλίας διαπίστωσε ότι η αξιολόγηση των επιπτώσεων της εξέδρας προσγείωσης ήταν «ελλιπής» σε θέματα όπως η ηχορύπανση, η κατανάλωση ενέργειας και οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Επίσης, τα ταξί δεν έχουν πιστοποιηθεί από τον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA) – πράγμα που σημαίνει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης μπορούν να προσφέρουν μόνο δωρεάν πτήσεις επίδειξης κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu