Επιχειρήσεις

Παπουτσάνης: Σε ποιον νέο κλάδο απορρυπαντικών εισέρχεται

O CEO της Παπουτσάνης, Μενέλαος Τασόπουλος

Επόμενο βήμα, τα απορρυπαντικά ρούχων

Δύο χρόνια μετά την εξαγορά της εταιρείας φυσικών απορρυπαντικών Αρκάδι, η εισηγμένη εταιρεία Παπουτσάνης επιδιώκει σταθερά να μπει ακόμα περισσότερο στον κλάδο των απορρυπαντικών σπιτιού.

Σε αυτό το πλαίσιο, μετά την είσοδο στα απορρυπαντικά για τα πιάτα πριν από μερικούς μήνες, ενισχύει τη θέση της στην κατηγορία της φροντίδας των ρούχων με τη νέα σειρά Aromatics μαλακτικά ρούχων, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο, η επόμενη κυκλοφορία να είναι πλέον απορρυπαντικά ρούχων.

Υπενθυμίζεται ότι στο εννιάμηνο του 2024, ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ανήλθε στα 49,6 εκατ. ευρώ (έναντι 47,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας αύξηση κατά 5%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Αναφορικά με τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας της εταιρείας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με όσα τονίζονται από τη διοίκηση, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία, ενώ έχουν ήδη συμφωνηθεί νέα έργα (projects) με υφιστάμενους πελάτες τα οποία θα ενισχύσουν τον κύκλο εργασιών το 2025.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu