Επιχειρήσεις

Παπουτσάνης: ‘’Χτίζει’’ τις εξαγωγές για το Αρκάδι και κάνει νέα vegan λανσαρίσματα

Ο CEO, Μενέλαος Τασόπουλος

Οι εξαγωγές της Παπουτσάνης έχουν μερίδιο πάνω από 50% στον τζίρο της και αναπτύσσονται με ρυθμό 34%

Mε φόντο τις φετινές επενδύσεις σε ενεργειακή αναβάθμιση (φωτοβολταϊκά) και αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και με τις ανοδικές τιμές στις πρώτες ύλες να παραμένουν, η εισηγμένη εταιρεία αναπτύσσει μέσα στο 2024 νέες σειρές, που συνδέονται τόσο με τα καλλωπιστικά προϊόντα, όσο και με την πολλά υποσχόμενη σειρά, μέσω της ομώνυμης εταιρείας αγνών απορρυπαντικών, που εξαγόρασε το Σεπτέμβρη του 2022, το Αρκάδι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Παπουτσάνης λανσάρει αυτόν τον καιρό τη νέα ολοκληρωμένη σειρά Aromatics NutriCare. Η νέα vegan σειρά αποτελείται από 3 αφρόλουτρα και 2 body lotion με τεχνολογία NutriCare, ένα συνδυασμό Νιασιναμίδης και Βιταμίνης Ε. Η νέα ολοκληρωμένη σειρά Aromatics NutriCare περιλαμβάνει τα εξής προϊόντα: Coconut Crush & Warm Vanilla Αφρόλουτρο & Body Lotion, Luminous Argan Oil Αφρόλουτρο & Body Lotion, Sweet Almond & Orange Blossom Αφρόλουτρο. Η νέα ολοκληρωμένη σειρά Aromatics NutriCare είναι 100% Vegan, όπως και η πλειοψηφία, πλέον, των προϊόντων της εταιρείας.

Την ίδια στιγμή, σχεδόν δύο χρόνια μετά την εξαγορά του Αρκάδι, υπάρχει σχεδιασμός τόσο για την ενίσχυσή του χαρτοφυλακίου του, όσο και για την σταδιακή αύξηση των εξαγωγών. Εξάλλου, η εξαγορά του σηματοδότησε την είσοδο της Παπουτσάνης σε νέες κατηγορίες και πέραν των καθαριστικών για μωρά, όπου το Αρκάδι ήταν ηγέτης, όπως τα είδη φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων, όπου εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 73%.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εισηγμένη εταιρεία σκοπεύει τόσο να εμπλουτίσει την κατηγορία των αγνών απορρυπαντικών του Αρκάδι με νέα προϊόντα, μετά τα απορρυπαντικά πιάτων και τα υγροσάπουνα που λάνσαρε πριν από μερικούς μήνες, αλλά και να το κάνει ακόμα πιο γνωστό στις αγορές του εξωτερικού, κόντρα στον ανταγωνισμό με τις πολυεθνικές.

Κατά όσα τονίστηκαν στην πρόσφατη γενική συνέλευση της εταιρείας, η Παπουτσάνης έχει αρχίσει εξαγωγές προϊόντων Αρκάδι, κυρίως σε Κύπρο και Βαλκάνια, κοιτώντας, παράλληλα, και ευκαιρίες σε άλλες αγορές. Όλα αυτά συμβαίνουν, όταν οι εξαγωγές της Παπουτσάνης έχουν μερίδιο πάνω από 50% στον τζίρο της και αναπτύσσονται με ρυθμό 34%, σύμφωνα με τα στοιχεία στο α’ εξάμηνο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu