Με πενταπλάσιο και πλέον περιθώριο κέρδους εκτιμά ότι θα κλείσει η φετινή χρονιά για τη γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ, ο επικεφαλής της, κ. Παναγιώτης Τσινάβος. Παράλληλα ανεβάζει τον πήχη των πωλήσεων στα 200 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά περίπου 16,2% σε σχέση με το 2022.
_x000D_
Όπως είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες με επενδυτές και αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, η εκτίμηση για το περιθώριο κέρδους είναι να επανέλθει στα επίπεδα του 2021 ήτοι στο 12,4% από 2,3% το 2022.
_x000D_
Το EBIT υπολογίζεται ότι θα φτάσει στο 24,8% από 4% το 2022 καταγράφοντας μια αύξηση της τάξης των 520 εκατ. ευρώ.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Ειδικότερα, στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις εμφάνισαν διψήφια μεταβολή (+14,7%). Σε αυτήν συνετέλεσαν, κυρίως, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και το λανσαρίσμα της νέας σειράς premium παγωτών Master Rich, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (15,6%) και μειώθηκε κατά -0,1 ποσοστιαία μονάδα σε αξία (15,8%). Η αυξητική τάση των πωλήσεων αναμένεται να συνεχιστεί και το 2023 ενώ βασικός άξονας της στρατηγικής της ΚΡΙ ΚΡΙ είναι η βελτίωση του κλαδικού λειτουργικού αποτελέσματος. Παράλληλα, προωθεί την αύξηση της αριθμητικής διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση των εξαγωγών, καθώς όπως σημειώνεται από τη διοίκηση, διαφαίνονται σπουδαίες ευκαιρίες ανάπτυξης των πωλήσεων στο εξωτερικό.
_x000D_
Στο 17,1% το μερίδιο στην αγορά γιαουρτιού
_x000D_
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση +26,0% παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η τρέχουσα συγκυρία με τις συνθήκες υψηλού πληθωρισμού οδηγεί σε μείωση των πραγματικών διαθέσιμων εισοδημάτων των νοικοκυριών, με αρνητικές επιπτώσεις στην κατανάλωση. Όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση της εταιρείας αυτό συντελεί στην αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με ενίσχυση της στροφής των καταναλωτών σε value for money προϊόντα, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
_x000D_
Όλα τα παραπάνω εξηγούν την πτωτική, σε όγκο, πορεία της συνολικής αγοράς. Η αύξηση των πωλήσεων της ΚΡΙ ΚΡΙ, συνδέεται με την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς στα επώνυμα προϊόντα, αποτέλεσμα της επιτυχημένης εμπορικής στρατηγικής που εφαρμόζει, σημείωνεται. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών διαμορφώνεται πλέον σε 17,1%, αυξημένο κατά 0,7% σε αξία. Επίσης, σημαντική είναι και η αύξηση που αφορά στις πωλήσεις γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης της ζήτησης τους. Στο εξωτερικό, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να αναπτύσσονται έντονα +32,7%.
_x000D_
Η εταιρεία παράλληλα συνεχίζει να αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και Κεντρικής Ευρώπης επεκτείνοντας τις υπάρχουσες συνεργασίες. Ειδικότερα, σημαντική ώθηση υπάρχει από την αγορά της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, και από άλλες χώρες όπως η Σουηδία και η Αυστρία.
_x000D_
Στα 20 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πλάνο του 2023
_x000D_
Το 2022 η ΚΡΙ ΚΡΙ προχώρησε σε επενδύσεις άνω των 8,7 εκατ. ευρώ ενώ επενδυτικά σχέδια της συνολικού προϋπολογισμού €19,7 εκ., έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016 και αναμένεται να επιδοτηθούν σε ποσοστό 35% με τη μορφή της φορολογικής απαλλαγής. Για φέτος το επενδυτικό πλάνο της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού θα φτάσουν τα 20 εκατ. ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- UBS: Ρεκόρ κερδών στο 1,5 δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2025
- Κίνα: Δημιουργεί κατάλογο αμερικανικών προϊόντων που εξαιρούνται από τους δασμούς 125%
- ΟΗΕ: Εκκληση στο Συμβούλιο Ασφαλείας για κατάπαυση πυρός στην Ουκρανία
- Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πρόστιμα σε θεσμικούς επενδυτές και στην XBITS OU
- Πρωτομαγιά: Τι θα γίνει με λεωφορεία, τρένα και πλοία
- Ο ”Τ” Factor των νέων αλυσίδων εστίασης: Ποιοι και πόσα επενδύουν, πού ανοίγουν καταστήματα
- Εκθεση Προόδου: Σήμερα 30/04 η υποβολή της στην Κομισιόν από την κυβέρνηση
- ΑΑΔΕ: Λήγει η προθεσμία για την έκπτωση 4% στις φορολογικές δηλώσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις