Tα προιόντα της Palse βρίσκονται και στο εξωτερικό, στη Μεγάλη Βρετανία, στο Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο
Σε μια σειρά από κινήσεις, οι οποίες θα τονώσουν την αναγνωρισιμότητα του brand Palse και θα το φέρουν κοντά σε ακόμα περισσότερο κοινό, ειδικά στην Ελλάδα, προχώρα το επόμενο χρονικό διάστημα η ομάδα των υγιεινών σνακ, η οποία ξεκίνησε την πορεία της στα τέλη του 2022 και πλέον βρίσκεται στην πλειονότητα των ελληνικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, αλλά και σε χώρες του εξωτερικού.
Πέρα από την Ελλάδα, οι 12 κωδικοί των υγιεινών σνακ, τα οποία βασίστηκαν σε μια ιδέα δύο τέως στελεχών του κλάδου του F&B σε μεγάλες εταιρείες, του Βασίλη Καραλή και του Αργύρη Καραπατάκη, είναι στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς και σε Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, ενώ εδώ και κάποιους μήνες διατίθενται και μέσω διαδικτύου από την Amazon.
Αυτό, μάλιστα, το οποίο είναι πρωτοφανές στην κυκλοφορία των σνακ της Palse στο εξωτερικό είναι το γεγονός ότι βρίσκονται στα ράφια των τοπικών σούπερ μάρκετ – και όχι σε καταστήματα με ελληνικά προϊόντα, όπου πηγαίνουν κατά κύριο λόγο Έλληνες- με το όνομα του brand και όχι ως προϊόντα private label, όπως είναι η συνήθης τακτική.
Η εξέλιξη, ωστόσο, ήρθε για την εταιρεία τα τελευταία 24ωρα από την Ελλάδα, καθώς η Palse σήκωσε χρηματοδότηση, η οποία αγγίζει τα 300.000 ευρώ, με τη μορφή της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, από ομάδα επενδυτών, γνωστούς στο χώρο των premium τροφίμων, ανάμεσα στους οποίους και ο Δημήτρης Γεωργακοπουλος και η Helidoni Group, ένα fund, το οποίο επενδύει σε ελληνικά projects με θετικό κοινωνικό πρόσημο.
Αυτό το γεγονός, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο για την Palse, οι ιδρυτές της οποίας μετά από αυτή την εξέλιξη εξακολουθούν να διατηρούν την πλειοψηφία των μετόχων και το management.
Σύμφωνα με τα όσα δηλώνει ο συνιδρυτής της εταιρείας Βασίλης Καραλής στο Financial Report, “είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με αυτή την εξέλιξη, η οποία μας επιτρέπει πλέον με άνεση να μεγαλώσουμε την εταιρεία, να κάνουμε πράγματα που έχουμε στο μυαλό μας, έχοντας ως συνοδοιπόρους, πρόσωπα που γνωρίζουν το χώρο και δίνουν στην εταιρεία προστιθέμενη αξία, ειδικά σε έναν κλάδο, αυτόν των σνακ, ο οποίος έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό και παρουσία από σημαντικές εταιρείες“.
Τρεις πυλώνες
Σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχει σχεδιασμός σε σχέση με την ανάπτυξη της εταιρείας για τους επόμενους μήνες, ο οποίος θα οργανώνεται σε τρεις πυλώνες: Κατά όσα τονίζει ο ίδιος ο κ. Καραλής, από τον Οκτώβριο και μετά αναμένεται να ξεκινήσει μια καμπάνια marketing, ειδικά μέσα από Social media και web TV, με στόχο την περαιτέρω αναγνωρισιμότητα της μάρκας στο ευρύ κοινό.
Παράλληλα, μέσα στο ερχόμενο φθινόπωρο δρομολογείται σταδιακά η μετακόμιση της εταιρείας σε νέες, μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, από τις Αχαρνές που βρίσκεται τώρα, στην περιοχή του Ασπροπύργου, μια συμφωνία, η οποία θα ολοκληρωθεί τις επόμενες ημέρες, ενώ επίκεινται και αύξηση στο προσωπικό της εταιρείας.
Το τρίτο ορόσημο θα έρθει μέσα στο 2025, περίπου στα μέσα της χρονιάς, οπότε και αναμένεται να βγει στην αγορά ένα νέο προϊόν για την Palse. Με βάση τα όσα αναφέρει ο κ. Καραλής στο Financial Report, δεν θα είναι επέκταση της ήδη υπάρχουσας σειράς σνακ, η οποία διατίθεται στα εγχώρια σούπερ μάρκετ και στο εξωτερικό, αλλά θα είναι κάτι καινοτόμο, με στόχο τις πιο νεαρές ηλικίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, το εν λόγω προϊόν βρίσκεται στην παρούσα φάση, στη διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης, θα είναι κάτι που δεν υπάρχει παρόμοιό του στην Ελλάδα, ενώ και αυτό θα πάρει, λίγο καιρό μετά το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, το δρόμο για το εξωτερικό.
Από ρεβύθι, αρακά και κουκιά
Η καινοτομία της Palse είναι ότι έβαλε σε σνακ λαχανικά που κανείς μέχρι τότε δεν χρησιμοποιούσε γιαυτά τα προϊόντα όπως κουκιά, ρεβύθια και αρακά.
Αυτή τη στιγμή διατίθενται προς πώληση 12 κωδικοί (6 γεύσεις σε αντίστοιχες δύο συσκευασίες η καθεμία) σε αλμυρή και γλυκιά γεύση, σνακ τα οποία φτιάχνονται κυρίως από την επεξεργασία αρακά, κουκιών, ρεβυθιών και καλαμποκιού, αναμεμιγμένα με διάφορα μπαχαρικά όπως πάπρικα, σουσάμι και θαλασσινό αλάτι.
Στη γλυκιά τους εκδοχή δεν χρησιμοποιείται ζάχαρη, αλλά γλυκαντικά όπως μέλι και μαύρη σοκολάτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτή τη χρονική στιγμή, περίπου δύο χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμά τους, τα προϊόντα Palse βρίσκονται στην πλειοψηφία των ελληνικών σούπερ μάρκετ, όπως Σκλαβενίτης, Κρητικός, Θανόπουλος, Market In, The Mart κλπ, Μασούτης, ενώ μπορεί κάποιος να τα παραγγείλει online και από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ όπως το e-fresh.gr. Το επόμενο χρονικό διάστημα, μάλιστα αναμένεται να επικυρωθεί ακόμα μια συμφωνία με μεγάλο σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να συμπληρωθεί ο αρχικός κύκλος της παρουσίας στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΝΑΤ: Παρατείνεται η αρμοδιότητά του σε θέματα συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών
- Αψιμαχίες Ανδρουλάκη – Μητσοτάκη για το 1,5 δισ. ρύπων (σε αξία) που εξασφάλισε η κυβέρνηση για την απανθρακοποίηση των νησιών
- Ντε Γκίντος: Σε πορεία μείωσης των επιτοκίων η ΕΚΤ
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κι άλλο 5,5% τα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο – Εκτίναξη 12,9% το κόστος ενέργειας
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Τρία νέα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- ΕΛΣΤΑΤ: «Κεσάτια» στο λιανεμπόριο – Αύξηση τζίρου 0,4% τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
- Θεοδωρικάκος: “Ελεγχοι σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις