Τεχνολογία

Online Super Market: Αύξηση του τζίρου 15% το πρώτο εννεάμηνο του 2023

Αύξηση και των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, καταγράφεται στο 9μηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group

Μεγάλη άνθηση κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023 γνώρισε ο κλάδος των online super market. Η αύξηση του τζίρου έφθασε το 15%,  αγγίζοντας τα €220εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ [Πίνακας 1].

[Πίνακας 1]

Στα νούμερα αυτά δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά [Πίνακας 2].

[Πίνακας 2]

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

[Πίνακας 3]

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο 9μηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group, η εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +30% σε προϊόντα για κατοικίδια+18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού+14% σε ποτά και αναψυκτικά+14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα+11% σε φρέσκα τρόφιμα+10% σε βρεφικά είδη+9% σε είδη αρτοποιίας+8% σε συσκευασμένα τρόφιμα+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 12% [Πίνακες 4,5].

[Πίνακας 4]

[Πίνακας 5]

Τέλος, η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3% [Πίνακας 6].

[Πίνακας 6]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu