Το “Great Tema” επιτρέπει τη μείωση των εκπομπών CO2 ανά τόνο που μεταφέρεται έως και 43% σε σύγκριση με άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων του ομίλου
Ο όμιλος Grimaldi παρέλαβε το “Great Tema”, το τρίτο πλοίο πολλαπλών χρήσεων ro-ro κλάσης «G5», από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd στο Ulsan της νότιας Κορέας που θα δρομολογηθεί για θαλάσσιες μεταφορές μεταξύ Βόρειας Ευρώπης και Δυτικής Αφρικής, από τον Φεβρουάριο του 2024.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, με μήκος 250 μ., πλάτος 38 μ. και νεκρό βάρος 45.684 τόνους, ο σχεδιασμός του “Great Tema” είναι «το αποτέλεσμα προσεκτικής μελέτης των αναγκών του ομίλου και των πελατών του: χάρη σε μια καινοτόμο και πλήρως προσαρμοσμένη εσωτερική διαμόρφωση».
Όλα τα πλοία της κλάσης «G5» μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU και 2.000 TEU. Σε σύγκριση με την προηγούμενη κλάση «G4», τα νέα πλοία έχουν την ίδια χωρητικότητα για κυλιόμενο φορτίο και διπλάσια χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων.
Εκτός από την ικανότητα φόρτωσης, το “Great Tema” ξεχωρίζει λόγω των πολυάριθμων τεχνολογικών λύσεων αιχμής που στοχεύουν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τόσο ο κύριος κινητήρας όσο και οι βοηθητικές γεννήτριες ντίζελ θα πληρούν τα επίπεδα NOx που επιβάλλονται από τον κανονισμό Tier III, θα βελτιστοποιήσει την προωστική απόδοση και θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου.
Ως απόδειξη της υψηλής ενεργειακής και περιβαλλοντικής του απόδοσης, το “Great Tema” επιτρέπει τη μείωση των εκπομπών CO2 ανά τόνο που μεταφέρεται έως και 43% σε σύγκριση με άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων con-ro του ομίλου.
«Η είσοδος στον στόλο και η λειτουργία πλοίων όπως το “Great Tema” μας φέρνει όλο και πιο κοντά στον κύριο, πρωταρχικό στόχο των βιώσιμων μεταφορών», δήλωσε ο Gian Luca Grimaldi, πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A.
Όπως είπε, «Πράγματι, εδώ και χρόνια ξεκάθαρα και συγκεκριμένα οι επενδύσεις μας στράφηκαν προς αυτή την κατεύθυνση: να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας μειώνοντας παράλληλα περαιτέρω τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των θαλάσσιων μεταφορών».
Όπως και τα αδελφά πλοία “Great Antwerp” και “Great Lagos”, τα οποία παραδόθηκαν στόλο τον Απρίλιο και τον Αύγουστο του 2023 αντίστοιχα, θα εξυπηρετεί τα λιμάνια του Άμστερνταμ, του Αμβούργου, του Τίλμπουρι, της Καζαμπλάνκα, της Santa Cruz de Tenerife, της Freetown, του Cotonou, του Λάγος, του Tema, Takoradi, Abidjan και San Pedro.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εβροφάρμα: Καθαρά κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο
- Τράπεζα Πειραιώς: Πούλησε χαρτοφυλάκιο κόκκινων δανείων ύψους 350 εκατ. ευρώ
- Pepsico Hellas: Αύξηση τζίρου 18,45% το 2023 με 238,289 εκατ. ευρώ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση για το «Κυβερνητικό Πάρκο» στον επιβαρυμένο πολεοδομικά Δήμο Δάφνης – Υμηττού
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Δεύτερη ημέρα ανόδου 0,8% με ώθηση (πάλι) από Εθνική Τράπεζα +2,67%
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πάνω από 40 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα το 2023 (επί Ιωάννη Λιανού)
- Χήτος: Αύξηση 24% στον τζίρο το 2023 με 98,2 εκατ. ευρώ
- Δεσμευτικές προσφορές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Μυτιληναίο για το αρδευτικό δίκτυο σε Λάρισα και Καρδίτσα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις