Στις Κυκλάδες ξεκινάει δρομολόγια από την 1η Ιουνίου το νεοαποκτηθέν Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ της Aegean Sea Lines του Ομίλου Ευγενίδη. Εγκρίθηκαν σήμερα από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) και δώσουν λύση στο ακτοπλοϊκό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νησιά Σίφνος, Μήλος και Σέριφος με τα δρομολόγια των συμβατικών πλοίων.
_x000D_
Άλλωστε οι τρεις δήμαρχοι είχαν αποστείλει στις 9 Φεβρουαρίου 2023 επιστολή στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη ζητώντας να γίνει δεκτό το αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
_x000D_
_x000D_
Πιο συγκεκριμένα το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ» θα καλύπτει δύο δρομολογιακές γραμμές: 1) Τέσσερις φορές την εβδομάδα για Σέριφο-Σίφνο-Μήλος, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη και Κυριακή μετ’ επιστροφή και
_x000D_
2) Τρεις φορές την εβδομάδα για Σίφνος-Ίο –Σαντορίνη κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο μετ’ επιστροφή.
_x000D_
Όπως είχαν επισημάνει οι Δήμαρχοι στην επιστολή τους «τα τελευταία χρόνια στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων υπάρχει μόνο ένα συμβατικό πλοίο, το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, το οποίο πράγματι εξυπηρετεί τα νησιά μας με συνέπεια και υπευθυνότητα, όμως δεν επαρκεί, αφού ολόκληρο το χρόνο, όπως γνωρίζετε, οι πληρότητες του garage του αγγίζουν το 100% σε κάθε δρομολόγιο, ενώ το καλοκαίρι είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση των επιβατών και των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις των νησιών να έχουν σοβαρές απώλειες εσόδων» και προσέθεταν:
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Ειδική αναφορά έκαναν στον Όμιλο Ευγενίδη και στην προσφορά του όσον αφορά την στήριξη και εξυπηρέτηση των Δυτικών Κυκλάδων: «Στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Ευγενίδη, που ανέκαθεν στηρίζει ποικιλοτρόπως τα νησιά μας προσφέροντας την αρωγή του σε πολλούς τομείς (παιδεία, υγεία κ.ά.), ενώ παράλληλα στον τομέα της ακτοπλοΐας έχει να επιδείξει συνέπεια, υπευθυνότητα και υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών».
_x000D_
Ο Όμιλος Ευγενίδη επανακάμπτει στην ελληνική ακτοπλοΐα, βάζοντας τέλος στην ολιγόμηνη απουσία του μετά τη πώληση, τον Απρίλιο του 2022, του Speedrunner ΙΙΙ στη Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.
_x000D_
Το πλοίο είναι ένα εντυπωσιακό cruise ferry, ναυπηγήσεως 1980 το οποίο δραστηριοποιείτο στη Βόρεια Ευρώπη. Διαθέτει τέσσερις μηχανές και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.
_x000D_
«Είναι ένα ξεχωριστό πλοίο μεγαλύτερο από τα Blue Star. Έχει μήκος 136 μέτρα, 25 μέτρα πλάτος, έχει μεταφορική ικανότητα για 350 αυτοκίνητα ή 145 ιχ και 50 φορτηγά, 1.500 επιβάτες εκ των οποίων 400 σε καμπίνα, με συνεδριακό χώρο, εστιατόρια, και πολλές ανέσεις που το κάνει να μοιάζει με κρουαζιερόπλοιο», είχε επισημάνει στο Newmoney στέλεχος της εταιρείας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ιατρικός Σύλλογος Πειραιώς για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς: Προστατεύουμε την καρδιά μας, κερδίζουμε ζωή
- Δούκας: Παλεύουμε κάθε μέρα να αλλάξουμε σελίδα κόντρα σε εδραιωμένα συστήματα
- Politico: Ξεκινά η δίκη της Λεπέν για υπεξαίρεση κονδυλίων
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Τι πληρώνεται 30 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου
- Χασάν Νασράλα: Ανασύρθηκε η σορός του από το ισοπεδωμένο κτίριο
- Ζαχαράκη: «Συμφωνία ειλικρίνειας» με τον πολίτη η μεταρρύθμιση στα προνοιακά επιδόματα
- Συνεδριάζει το Υπουργικό Συμβούλιο υπό τον Κ. Μητσοτάκη τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου
- Λίβανος: Διπλωματικές προσπάθειες για κατάπαυση του πυρός
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις