Διεθνή

Οι Ευρωπαίοι ξαναβγήκαν για ψώνια, σινεμά, φαγητό

Για ψώνια, φαγητό, σινεμά και ταξίδια πηγαίνουν οι Ευρωπαίοι και μάλιστα με τον ίδιο ρυθμό που τα έκαναν όλα αυτά πριν από την πανδημία, σε μία ένδειξη ότι επιστρέφει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε όλη την ευρωζώνη.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, τα στοιχεία για την οικονομική δραστηριότητα Σεπτεμβρίου υποδηλώνουν ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν πάρει θάρρος από τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμών Covid-19, παρά τις ανησυχητικές ειδήσεις για τους φουσκωμένους λογαριασμούς ενέργειας, τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις ανησυχίες για την επίπτωση της οικονομικής επιβράδυνσης της Κίνας.

Κάποιο μέρος της ανάκαμψης οφείλεται στο γεγονός ότι τα σχολεία άνοιξαν ξανά και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία. Αυτό αντικατοπτρίζεται στη χρήση αεροδρομίων και εγχώριων δημόσιων συγκοινωνιών στην ευρωζώνη, τα οποία έφτασαν και τα δύο στο υψηλότερο επίπεδο από την αρχή της πανδημίας στις αρχές του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Google και της Apple αντίστοιχα.

Η ανοδική πορεία του εμπορίου, του φαγητού και του κινηματογράφου «υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον αυτοπεποίθηση», δήλωσε η Marion Amiot, ανώτερη οικονομολόγος στον οίκο αξιολόγησης S&P. Τα έσοδα από τον κινηματογράφο έχουν ήδη επιστρέψει σε επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Box Office Mojo.

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu