Επιχειρήσεις

Ofir Eyal, CEO Viber: Σημαντική αγορά η Ελλάδα – Στόχος οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ο CEO του Viber, Οfir Eyal

Πάνω από 7 εκατ. ενεργοί χρήστες του Viber υπάρχουν στη χώρα μας εν έτει 2024, ενώ όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν γραφτεί στις υπηρεσίες του

Από τις δωρεάν κλήσεις μέσω i phone 14 χρόνια πριν, στις πληρωμές λογαριασμών online και στις ομαδικές ανακοινώσεις μεγάλων εταιρειών στο 2024, η πορεία που έχει διανύσει η εταιρεία ψηφιακών τηλεπικοινωνιών Rakuten Viber στην Ελλάδα είναι εντυπωσιακή.

Εξάλλου, «για την Rakuten Viber η Ελλάδα αποτελεί μια βασική αγορά, στην οποία η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις» δήλωσε σε εκπρόσωπους του τύπου η Chief Revenue Manager της εταιρείας Christina Constandanche, τη στιγμή που στη χώρα μας εν έτει 2024 η διείσδυση των υπηρεσιών της εν λόγω τεχνολογικής επιχείρησης φτάνει στο 91%, ποσοστό που μεταφράζεται σε 7 εκατ. ενεργούς χρήστες.

Από αυτό το ποσοστό, οι μισοί είναι άνδρες και οι μισοί γυναίκες, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση, Viber λογαριασμό χρησιμοποιεί καθημερινά, για μηνύματα είτε για πληρωμές, το 64%του ενεργού καταναλωτικού πληθυσμού.

Το 2024, εξάλλου, μπήκε με δύο τάσεις στην τεχνολογία τις οποίες  το Viber μετατρέπει σε λειτουργικά του όπλα : Την ανάγκη των εταιρειών να πετύχουν όλα όσα θέλουν από ένα app και το γεγονός ότι πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν μετασχηματιστεί ψηφιακά επιθυμούν να περνούν όλες τους τις υπηρεσίες που απευθύνονται στον καταναλωτή όχι τόσο από τον υπολογιστή, όσο από ένα και μόνο κινητό.

Ofir Eyal, Ceo Rakuten Viber: Περισσότερες προσλήψεις στο ελληνικό τμήμα – Πάνω από 1 εκατ. χρήστες στο Viber Pay

“Αν δεν πετύχει στην Ελλάδα ένα πιλοτικό προϊόν της Viber, δεν θα πετύχει πουθενά. Η χώρα σας είναι τα τελευταία χρόνια ο πρώτος αποδέκτης των καινούργιων μας δυνατοτήτων κάθε φορά” δήλωσε στο Financialreport.gr στο περιθώριο εκδήλωσης για τα νέα εμπορικά προϊόντα της εταιρείας ο CΕΟ της εταιρείας, ο Ισραηλινός Ofir Eyal, τονίζοντας ότι η χώρα μας, παρά το μικρό της μέγεθος, είναι μια από τις πιο σημαντικές αγορές της Rakuten Viber.

Ο ίδιος εξηγεί τους λόγους: “Το ελληνικό κοινό είναι από τη μια πλευρά πολύ μέσα στην τεχνολογία, ειδικά η νέα γενιά και από την άλλη πολύ παραδοσιακό, με διάθεση, όμως, να μάθει ακόμα περισσότερα πράγματα για ζητήματα που μπορούν να κάνουν τη ζωή του πιο εύκολη, ειδικά σε ό,τι αφορά πληρωμές κλπ. Έχει επιφυλάξεις, αλλά θέλει να μαθαίνει το καινούργιο”.

Κατά τον κ. Eyal, οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι στο Viber κατά 90-95%, ενημερώνοντας τους πελάτες τους και προσφέροντας ψηφιακές λύσεις τη στιγμή που αυτό το ποσοστό είναι πολύ πιο μειωμένο σε ό, τι αφορά τις μικρομεσαίες και μικρές. Αυτό, όμως, το κοινό, των μικροεπιχειρηματιών που, όμως, θέλουν να περάσουν στο στάδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι που θα αποτελέσει και το μεγάλο στοίχημα της Viber για το 2024 “Θέλουμε να μπούμε ακόμα περισσότερο στις μικρές επιχειρήσεις της Ελλάδας, βλέπουμε υπάρχει ενδιαφέρον και θεωρούμε ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρχει ακόμα περισσότερο”.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες που έγινε διαθέσιμο το Viber Pay, πριν από ενάμισι χρόνο περίπου και τα αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, οι χρήστες έχουν ξεπεράσει το 1 εκατ.

Για το λόγο αυτό, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα η εταιρεία θα κάνει ακόμα περισσότερες προσλήψεις στη χώρα μας σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσει την ομάδα των στελεχών στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο φθινόπωρο του 2023 έγιναν δύο προσλήψεις, πολύ άμεσα θα γίνουν άλλες δύο, ενώ το ελληνικό τμήμα θα μεγαλώσει κι άλλο μέχρι το τέλος του 2024.

Μαρία Μπακοπούλου

[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu