Στο easycasa μπορεί κανείς να βρει είδη για το σπίτι, από χαλιά και κουρτίνες, μέχρι κάποια διακοσμητικά, ενώ βρίσκεται στον διαδικτυακό αέρα από τις αρχές του χρόνου
Tριάντα χρόνια κλείνει φέτος το brand easy από τον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία Στέλιο Χατζηιωάννου, δημιουργό και ιδιοκτήτη της easy family of brands, που ξεκίνησε την πορεία της το 1994.
Αυτή η επέτειος σηματοδοτεί, μάλιστα, την πρόσθεση ενός ακόμα brand στη βεντάλια easy, με το οποίο πλέον μπαίνει και στα είδη σπιτιού, κυρίως στο κομμάτι των χαλιών και των κουρτιών: Το easycasa.gr.
Σύμφωνα με πληροφορίες του FinancialReport, πρόκειται για μια ιδέα που ξεκίνησε από τη στιγμή που έγινε η – εκ νέου – συνάντηση του Ελληνοκύπριου επιχειρηματία με τον νεαρό επιχειρηματία Γιάννη Χοχώλη, η οικογένεια του οποίου, αλλά και ο ίδιος ασχολείται χρόνια με το εμπόριο ειδών σπιτιού, τα τελευταία χρόνια και με ηλεκτρονικό κατάστημα, το aithrio.com.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το e-shop του Γιάννη Χοχώλη aithrio.com έχει κερδίσει δύο φορές χρηματικό βραβείο στο διαγωνισμό νεανικής επιχειρηματικότητας του Στέλιου Χατζηιωάννου, το 2019 και, ιο πρόσφατα, τον Σεπτέμβριο του 2023.
«Νομίζω ότι η ιδέα για αυτό το e-shop με είδη σπιτιού ήρθε σχεδόν παράλληλα και από τους δύο μας. Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα e-shop με είδη για το σπίτι, καθώς και ο ίδιος ο Sir Στέλιος αναρωτιόταν πως θα μπορούσαμε να δουλέψουμε μαζί, δημιουργώντας ένα site με είδη σπιτιού με προϊόντα από το δικό μου e-shop, το aithrio.com, ως κάτι καινούργιο, όμως, που θα είχε το δικό του brand name και τη δική του τεχνογνωσία και υποστήριξη. Το νέο site έχει ξεκινήσει από τις αρχές Ιανουαρίου και παρότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε πώς προχωράει, τα μηνύματα που λαμβάνουμε από τον κόσμο είναι πολύ ενθαρρυντικά» τονίζει ο νεαρός επιχειρηματίας Γιάννης Χοχώλης στο FinancialReport.
Κατά τον κ. Χοχώλη «είναι μια ιδέα που θεωρώ ότι την έχουμε πιστέψει από κοινού, καθώς ο κόσμος μετά την πανδημία ”γύρισε” στο σπίτι και θεωρούμε ότι σύντομα θα αποδώσει ακόμα περισσότερο».
Σύμφωνα με πληροφορίες του financialreport.gr, πάντως, υπάρχει στο μέλλον η σκέψη τα δύο e-shop – aithrio.com και easycasa να ενοποιηθούν, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που έχει αποφασιστεί.
Σε ό,τι αφορά το βραβευμένο aithrio.com, όπως αναφέρει ο κ. Χοχώλης έκλεισε το 2023 με τζίρο 1,8 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένεται μέσα στο 2024 να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο με διακοσμητικά, μικροέπιπλα, διακοσμητικά φυτά και άλλα είδη για το σπίτι και την κουζίνα.
Το ίδιο θα γίνεται σταδιακά και με το easycasa, τα είδη του οποίου θα καθοριστούν εν μέρει και από τη ζήτηση των καταναλωτών.
Aπό την easyjet στο easy cinema και στην easy sim
Η αφορμή για να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας χρησιμοποιώντας το ίδιο διακριτικό σήμα σε πολλές διαφορετικές επιχειρήσεις ήρθε το 1994, όταν ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, σε ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρείας Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και διαμένοντας σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο.
Αυτή η ταξιδιωτική του εμπειρία του έδωσε την ιδέα να ονομάσει μια αεροπορική εταιρεία easyJet.com και μια αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com με το ίδιο ακρωνύμιο.
Ο Sir Στέλιος επέλεξε το “easy” ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο αποτελεί το σήμα κατατεθέν των εταιρειών του. Πριν την ιδέα αυτή, υπήρχε η σκέψη να χρησιμοποιήσει το “Stel” στην αρχή του ονόματος κάθε επιχείρησης, για παράδειγμα Stelmar, ήταν η ναυτιλιακή του επιχείρηση και σκεφτόταν να ονομάσει την αεροπορική του εταιρεία Stelair, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stelios.
Τριάντα χρόνια μετά, η easyJet.com παραμένει ένα από τα πιο γνωστά brands αφού έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες, από την έναρξη της λειτουργίας της.
Παράλληλα, η οικογένεια της easyGroup περιλαμβάνει πάνω από 100 διαφορετικά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων για καταναλωτές παγκοσμίως.
Τα περισσότερα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι τα: easyCinema.gr, easyFerry.com, easyBoat.com, easyHemp.gr, easyTravel.tech, easyStudies.io κ.α.
Εξίσου νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ”easy” ήταν και η easy sim, η οποία λανσαρίστηκε πριν από μερικούς μήνες και συνιστά, κατά τον κ. Χατζηιωάννου, τον ‘’ανταγωνιστή’’ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας σε ό,τι αφορά την περιαγωγή σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι το οποίο έχει πολύ υψηλή χρέωση: «Είναι μια κλασική επιχείρηση που διευκολύνει τους χρήστες στο roaming, δηλαδή μπορεί να μειώσει κατά πολύ το κόστος ενός συνδρομητή κινητή τηλεφωνίας που ταξιδεύει εκτός ΕΕ. Είναι μια απλή διαδικασία, ο χρήστης μπαίνει στο website και κατεβάζει, χωρίς τσιπάκι, e-sim για roaming, με τη μικρότερη χρέωση να είναι 15 ευρώ. Είναι κάτι που έχει ήδη αρκετή επιτυχία και στην Ελλάδα, γιατί η περιαγωγή είναι κάτι που κοστίζει πολύ. Την προτιμούν, μάλιστα, συνδρομητές που ταξιδεύουν πολύ στις ΗΠΑ, μια χώρα που οι χρεώσεις για περιαγωγή είναι ιδιαίτερα υψηλές» είχε δηλώσει πρόσφατα ο ίδιος.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με κέρδη – Ράλι 17% από Games Workshop
- Καραμανλής: «Δεν αντιμετωπίζονται με πειθαρχικά μέτρα η άλλη γνώμη και η κριτική – Δεν με ενδιαφέρει η ΠτΔ»
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 9μηνο
- Σκυλακάκης: «Αρχές Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα μέτρα στήριξης για το ηλεκτρικό ρεύμα»
- «Ευρώπη Holdings» η νέα επωνυμία της Κλουκίνας – Λάππας
- Χρηματιστήριο: Ανακατάληψη των 1.400 μονάδων, «αδύναμος κρίκος» οι τράπεζες – Δυνατά ο ΟΠΑΠ με +3,27%
- Bosch: Προχωράει σε 5.500 απολύσεις εν μέσω κρίσης στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
- ΟΤΕ: Αγορές μετοχών αξίας 6,15 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις