Auto Moto

Ο Sebasstien Loeb στο Ράλι Μόντε Κάρλο με Ford Puma Hybrid Rally1

Ο Fourmaux, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στους αγώνες ράλι μόλις πριν από πέντε χρόνια,  έκανε το ντεμπούτο του στο WRC το 2019. Στην πρώτη του σεζόν στο WRC2, πίσω από το τιμόνι ενός M-Sport Ford Fiesta Rally2, ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο κατακτώντας στο Ράλι Μόντε Κάρλο την τρίτη θέση και στο Ράλι Μ. Βρετανίας τη δεύτερη.

Το 2021 ο Fourmaux πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Ford Fiesta WRC στο Ράλι Κροατίας, όπου και κατέλαβε την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη – επίδοση που ήταν η καλύτερη στην καριέρα του. Στο Ράλι Σαφάρι, στην Κένυα, ο Fourmaux πανηγύρισε  την πρώτη του νίκη σε ειδική διαδρομή στο WRC με διαφορά 4,1 δευτερολέπτων. Σημειώνοντας σταθερά ανταγωνιστικούς χρόνους καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ο νεαρός οδηγός έχει χαρακτηριστεί ως ανερχόμενο αστέρι ακολουθώντας τα βήματα των επιτυχημένων συμπατριωτών του.

Έχοντας συμμετάσχει ενεργά και από την πρώτη στιγμή στο πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης του ολοκαίνουργιου Puma Hybrid Rally1, ο Fourmaux βρίσκεται σήμερα σε ιδανική θέση προκειμένου να πραγματοποιήσει υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις μία χρονιά πλήρους εμπλοκής στο WRC.

Ο Sébastien Loeb επιστρέφει στο WRC
Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο WRC, Sébastien Loeb, θα συμμετάσχει επίσης στην προσπάθεια της M-Sport Ford World Rally Team στον εναρκτήριο γύρο του 2022 FIA World Rally Championship. Ο θρυλικός Γάλλος οδηγός θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του νέου Ford Puma Hybrid Rally1 στο Ράλι Μόντε Κάρλο, έναν αγώνα που έχει κερδίσει στο παρελθόν επτά φορές.

Ως οδηγός ο Loeb έγραψε ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με κυρίαρχες επιδόσεις σε κάθε τύπο επιφανειών. Μετά τον τελευταίο του τίτλο στο WRC, ο Loeb συμμετείχε σε διάφορες διοργανώσεις και μορφές αγώνων, σημειώνοντας σε κάθε περίπτωση σημαντικές επιτυχίες και διακρίσεις.

Η τελευταία “περιπέτειά” του στο WRC βρίσκει τον Loeb να ενώνει τις δυνάμεις του με συνοδηγό την Isabelle Galmiche, η οποία διατέλεσε επί σειρά ετών μέλος του gravelcrew του Γάλλου οδηγού.

Οι Fourmaux, Loeb, Breen και Greensmith, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της M-Sport, θα εργάζονται ακούραστα από τώρα μέχρι και την εκκίνηση του Ράλι Μόντε Κάρλοστις 20 Ιανουαρίου, προκειμένου να προετοιμαστούν για το ντεμπούτο των νέων, υβριδικών αυτοκινήτων της κατηγορίας Rally1.

Η M-Sport έχει μια πλούσια ιστορία επιτυχιών στο WRC με συνολικά επτά τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, 61 νίκες, 239 βάθρα και ένα ρεκόρ με 268 συνεχόμενους τερματισμούς στους βαθμούς. Η M-Sport είναι ενθουσιασμένη που παρατάσσει μία σύνθεση οδηγών που σίγουρα μπορούν να συνεχίσουν και νααξιοποιήσουν το 2022 τη σπουδαία αυτή κληρονομιά.

O Malcolm Wilson, Managing Director της M-Sport δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω τους υπόλοιπους οδηγούς μας για το Μόντε Κάρλο. Το να ξεκινάμε με τους νέους κανονισμούς του WRC με μία τόσο δυνατή σύνθεση είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος δείχνοντας την πίστη που έχουν οι οδηγοί αυτοί στο νέο Puma Rally1.

“Το να βλέπω να δίνεται στον Adrien η ευκαιρία να αγωνιστεί για μία πλήρη σεζόν μαζί μας είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος. Η M-Sport έχει μακρά ιστορία στην εξέλιξη νέων οδηγών και ο Adrien δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς το 2022 του δίνει την ευκαιρία να αποδείξει τι μπορεί πραγματικά να κάνει. Είμαι σίγουρος ότι θα πραγματοποιήσει μερικές εντυπωσιακές εμφανίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

“Σε ότι αφορά τον Seb, φτάσαμε πολύ κοντά στο να έρθουμε σε συμφωνία μαζί του το 2005, αλλά δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν μπορέσαμε να την πραγματοποιήσουμε. Ωστόσο, με την εισαγωγή των νέων κανονισμών Rally1 του 2022 και μετά από συζητήσεις με την Red Bull, επικοινωνήσαμε και οι δύο με τον Seb για να δούμε αν τον ενδιέφερε να έρθει και να δοκιμάσει τα νέα αυτοκίνητα – τον ενδιέφερε, το έκανε, και τώρα βρισκόμαστε σε θέση να πούμε ότι θα ενώσει τις δυνάμεις του με στην ομάδα του χρόνου! Είναι φανταστικό να μπορείς να φέρεις έναν τόσο καταξιωμένο οδηγό στην M-Sport, και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι εξακολουθεί να είναι ικανός για φανταστικά αποτελέσματα αλλά και για να αποτελέσει τον μέντορα για τους άλλους οδηγούς μας. Μπορεί να χρειάστηκαν πάνω από 16 χρόνια για να επιτευχθεί αυτή η συμφωνία, αλλά είναι υπέροχο να το βλέπεις να γίνεται πραγματικότητα!”.

Ο Adrien Fourmaux είπε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω ότι θα συνεχίσω το ταξίδι μου με την M-Sport Ford World Rally Team για το 2022! Μια ολόκληρη σεζόν με περιμένει με το M-Sport Ford Puma Hybrid Rally 1, το οποίο είναι απολαυστικό στην οδήγηση. Είμαι τόσο περήφανος για αυτό, και είναι μία πολύ σημαντική στιγμή για μένα, πόσο μάλλον όταν θυμάμαι ότι μυήθηκα στα ράλι με το M-Sport Fiesta R2J, το 2017.

“Για την έκτη μου σεζόν στα ράλι, ανυπομονώ πραγματικά να αγωνιστώ στο υψηλότερο επίπεδο ανταγωνισμού με τα χρώματα της M-Sport Ford και της Red Bull Motorsport ώστε να κάνω περήφανους όλους τους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και εξακολουθούν να με πιστεύουν. Τα λέμε στο Μόντε Κάρλο τον επόμενο μήνα!”.

Τέλος, ο Sébastien Loeb είπε: “Είναι ωραίο να δουλεύεις με την M-Sport, πρόκειται για μια πολύ επαγγελματική ομάδα και μια ομάδα που ξέρει πώς να κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα. Είμαι χαρούμενος που θα δουλέψω με την M-Sport τώρα, καθώς από την αρχή της καριέρας μου αγωνιζόμουν απέναντι στη Ford. Όμως πάντα ήξερα ότι ο Malcolm εμπλέκεται πολύ με την ομάδα και είναι παθιασμένος με τα ράλι, και πάντα είχαμε καλές σχέσεις. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το Ράλι Μόντε Κάρλο, είναι πραγματικά μια συναρπαστική πρόκληση.

“Ήταν χαρά μου να εξερευνήσω τη νέα τεχνολογία που βρίσκεται στο Puma Rally1, νομίζω ότι είναι αρκετά παρόμοιο με τα αυτοκίνητα του 2017, αλλά με την προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος. Το κάνει λίγο πιο δύσκολο στη χρήση και είναι συναρπαστικό να έχεις κάτι νέο να διαχειριστείς στο αυτοκίνητο. Όταν το δοκίμασα, πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το πόσο καλά ισορροπημένο και ισχυρό είναι με το υβριδικό σύστημα. Το απόλαυσα πραγματικά.

“Μου αρέσει αυτό που κάνω, πάντα απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά όταν συμμετέχω σε αγώνα στο WRC, απλά, πρόκειται για ένα εκπληκτικό συναίσθημα. Είναι κάτι που απολαμβάνω πολύ, νομίζω ότι μπορώ ακόμα να είμαι ανταγωνιστικός – οκ, το Μόντε Κάρλο δεν είναι ίσως ο πιο εύκολος αγώνας για να ξεκινήσεις με μια ομάδα, καθώς μπορεί να υπάρχουν δύσκολες συνθήκες. Έχω μερικές καλές αναμνήσεις από αυτό το ράλι και υπάρχει πάντα μια απίστευτη ατμόσφαιρα γύρω από αυτόν τον αγώνα”.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu