Επιχειρήσεις

Ο Λάκης Γαβαλάς επιστρέφει με Temeno

Ένα νέο brand ένδυσης, το Temeno, που θα πουλάει σύντομα και στο metaverse έστησε η ομάδα του “Pitch Me Up”, podcast για την προώθηση νεοφυών επιχειρήσεων που υποστηρίχθηκε από καταξιωμένους angel investors, μεταξύ των οποίων το Public Group.

_x000D_

Το λανσάρισμα του νέου brand έγινε μόλις την περασμένη εβδομάδα και αποτελεί έμπνευση του Λάκη Γαβαλά, γνωστού σχεδιαστή και επιχειρηματία στο χώρο της μόδας, που γνώρισε οικονομική καταστροφή κατά την προηγούμενη δεκαετία, αλλά έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση. Ήταν άλλωστε συμπαραγωγός της ψηφιακής εκπομπής και συνεργάστηκε με τον Guy Krief, angel investor και συνιδρυτή των Persado και Bryq, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής της νέας εταιρείας που αναπτύσσει το Temeno.

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Συμμετέχουν επίσης στελέχη με τεχνογνωσία από το retail και το e-commerce μέχρι τις startups και το metaverse: Νίκος Βαρβαδούκας (Public Group), Μιχάλης Γκόντας (συνιδρυτής Forky, Cookisto), Στέργιος Βοσκόπουλος (Altnovel), Παναγιώτης Γκεζερλής (Convert Group), Kώστας Καστάνης (Upstream), Ελευθέριος Καραμπατσάκης (Carge) και Δρ. Μαρίλη Νίκα (Product Lead Metaverse/Avatars & Identity).

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

H αρχική επένδυση αγγίζει περίπου τα 200.000 ευρώ με στόχο η δραστηριότητα να είναι λειτουργικά κερδοφόρα μετά από τρεις μήνες, ενώ τα προϊόντα έχουν τοποθετηθεί σε περιθώριο κέρδους πολύ κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής.

_x000D_

Όπως δηλώνει ο Guy Krief στο Euro2day.gr τα ρούχα είναι προς το παρόν διαθέσιμα μόνο online (temenolab.com), χωρίς χονδρική διανομή. Τον σχεδιασμό και την παραγωγή συντονίζει ο κ. Γαβαλάς με την Ελίνα Μαγκαφώση (συνεργάτιδά του όταν ανέπτυσσε τη μάρκα L.A.K.) αξιοποιώντας ακατέργαστα υλικά, μη συνθετικά, χωρίς χημική επεξεργασία, όπως μας ενημερώνει ο κ. Krief.

_x000D_

Τι είναι η Temeno του Λάκη Γαβαλά και του Guy Krief;

_x000D_

Στόχος είναι τον πρώτο χρόνο η δραστηριότητα -στην οποία απασχολούνται 5 εργαζόμενοι και 4 εξωτερικοί συνεργάτες- να παραμείνει στην Ελλάδα με διανομή μέσω του website και κάποιων pop-up stores στη συνέχεια. Από το 2024 θα εξεταστεί η έξοδος σε διεθνή αγορά.

_x000D_

Για το τρέχον έτος σχεδιάζεται η ανάπτυξη ενός εποχιακού καταστήματος (pop-up store) κατά τα Χριστούγεννα, ενώ σύντομα κάποια από τα ρούχα της συλλογής θα είναι διαθέσιμα στο metaverse. H oμάδα της Temeno στοχεύει να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και στο πλαίσιο αυτό κάθε ρούχο έχει ένα QR code για την ενημέρωση του αγοραστή σχετικά με τη φροντίδα του, αλλά και για άλλα προϊόντα που μπορεί να συνδυάσει.

_x000D_

Όπως εξηγεί ο κ. Krief τα περιθώρια κέρδους είναι εσκεμένα πολύ περιορισμένα καθώς τα κόστη παραγωγής είναι πολύ υψηλά. “Το να παράγεις τα πάντα στην Ελλάδα είναι μια συνειδητή απόφαση”, τονίζει εξηγώντας την προσπάθεια που γίνεται ώστε το brand να είναι προσιτό (οι τιμές της τρέχουσας συλλογής κυμαίνονται μεταξύ 85 και 140 ευρώ) και να χτίσει εμπιστοσύνη για τα υλικά που αξιοποιεί, το μοντέλο παραγωγής και τις δίκαιες αμοιβές που προσφέρει στους εργαζόμενους που το παράγουν.

_x000D_

Η εταιρεία δεν ανταγωνίζεται τα προϊόντα πολυεθνικών αλυσίδων και η πρώτη της συλλογή έχει 20 κωδικούς που απευθύνονται και σε άνδρες και σε γυναίκες (genderless), ενώ σε δύο μήνες θα προστεθούν άλλοι 10 κωδικοί για το καλοκαίρι. Αναμένεται επέκταση και στα αξεσουάρ μέσω συνεργασιών.

_x000D_

Η Temeno σχεδιάστηκε με γνώμονα την εξωστρέφεια και είναι σημαντικό ότι σε λίγες μόνο ημέρες παρουσίας της στην αγορά το 5-10% των παραγγελιών έρχεται από το εξωτερικό.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu