Πρόσωπα

Ο CEO που δεν έπρεπε να περιμένει στο ακουστικό του

Ο CEO του ΟΤΕ Κώστας Νεμπής

Όταν δεν αποκαλύπτεις αμέσως ποιος είσαι... αυτά συμβαίνουν

Σίγουρα οι πιο μεγάλοι σε ηλικία αναγνώστες θα έχουν ακούσει τη γνωστή παροιμία “αν είσαι και ο παπάς με την αράδα σου θα πας” : Κοινώς το ό,τι κάποιος μπορεί να έχει κάποιο αξίωμα, δεν σημαίνει ότι θα κερδίσει προτεραιότητα σε κάτι.

Αυτό όμως μπορεί να πάει πολύ λάθος όταν γίνεται για έλεγχο συγκεκριμένης υπηρεσίας που παρέχει κάποια εταιρεία.

Όπως για παράδειγμα ο ΟΤΕ και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Έγκυρες πηγές αναφέρουν στο Financial Report ότι στο πλαίσιο του γενικότερου τσεκαρίσματος του ομίλου που κάνει ο νέος CEO Κώστας Νεμπής όλον αυτόν τον καιρό που έχει αναλάβει αυτή τη θέση, έχει ενταχθεί και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Αποφάσισε λοιπόν, λένε οι ίδιες πηγές, να καλέσει εκείνος, χωρίς φυσικά να πει ποιος είναι, για να διαπιστώσει ιδίοις… ωσί τον χρόνο αναμονής που περιμένει ένας πελάτης του ΟΤΕ για να εξυπηρετηθεί από το τηλεφωνικό κέντρο του οργανισμού.

Καλεί λοιπόν στο πενταψήφιο νούμερο της εξυπηρέτησης πελατών και περίμενε, περίμενε, περίμενε στο ακουστικό του πάνω από 20 λεπτά, κάτι το οποίο μάλλον δεν… περίμενε όταν καλούσε για να ελέγξει το χρόνο ανταπόκρισης μιας κλήσης.

Η συνέχεια, μαθαίνουμε, δεν ήταν πολύ ευνοϊκή για όσους είναι επικεφαλής στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς ο νέος CEO ζήτησε μετ’ επιτάσεως το λόγο γιατί να συμβαίνει αυτό και γιατί να ταλαιπωρούνται και να χρεώνονται οι συνδρομητές. Υπήρξε μια σχετική αναστάτωση στις διασυνδεδεμένες υπηρεσίες και πλέον ο στόχος της μείωσης του χρόνου αναμονής απάντησης στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ, μαθαίνουμε, ότι έχει τεθεί πολύ σοβαρά…

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu