Επιχειρήσεις

Ο ΑΔΜΗΕ, οι Influencers και το χιουμοριστικό βίντεο στο YouTube

Ο Μάνος Μανουσάκης

Γιατί ο Διαχειριστής επιστράτευσε το χιούμορ για να γίνει πιο γνωστός

Έναν διασκεδαστικό τρόπο για να μάθει ακόμα πιο πολύς κόσμος τον ΑΔΜΗΕ και τί αυτός κάνει βρήκε η επιχείρηση, με το αζημίωτο, βέβαια.

Δημιουργώντας ένα βιντεάκι με τους πολύ γνωστούς YouTubers-ηθοποιούς Νικόλα Ράπτη και Έλενα Χαραλαμπούδη, ως καλεσμένους σε γάμο, με τον Ράπτη να είναι υπάλληλος του ΑΔΜΗΕ, εξηγούν απλά και χιουμοριστικά τί ακριβώς κάνει ο οργανισμός.

Ο Νικόλας Χαλαμπούδης ως… υπάλληλος του ΑΔΜΗΕ, καλεσμένος σε γάμο

Το βίντεο έχει ήδη 109.000 προβολές στο Youtube κανάλι της Έλενας Χαραλαμπούδη, όπου βρίσκεται τα τελευταία δύο 24ωρα, ενώ σε ό,τι αφορά τον ΑΔΜΗΕ έχει ξεπεράσει τις 1.000 προβολές μέσα σε λίγες ώρες.

Στην περιγραφή του βίντεο αναφέρει χαρακτηριστικά: «ΑΔΜΗΕ. Τι σημαίνει αυτό το εξωτικό ακρωνύμιο; Μήπως είναι μία ακόμα υπηρεσία της Εφορίας ή κάποια ανερχόμενη ποδοσφαιρική ομάδα τοπικού πρωταθλήματος; Ο ΑΔΜΗΕ aka Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, φροντίζει ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να ταξιδεύει με ασφάλεια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Πώς το κάνει όμως αυτό και πόσο σημαντικό είναι τελικά για τους καταναλωτές; Το εξηγούν με χιουμοριστικό τρόπο η Έλενα Χαραλαμπούδη και ο Νικόλας Ράπτης, ο οποίος «μεταμορφώνεται» για λίγη ώρα σε εργαζόμενο του Διαχειριστή!».

Προφανώς πρόκειται για μια πρωτότυπη, η αλήθεια είναι, προσπάθεια του ΑΔΜΗΕ να γίνει ακόμα περισσότερο γνωστός, καθώς το βίντεο το κοινοποιούν και στελέχη του από τα Social Media και είναι κάτι που έγινε και με τη σύμφωνη γνώμη του επικεφαλής του, Μάνου Μανουσάκη.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu