"Η αλήθεια είναι ότι δεν βρισκόμαστε ακόμη στη σωστή τροχιά για την επίτευξη 100% EV μέχρι το 2035"
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα Ντε Μέο, εξέφρασε αμφιβολίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, προσθέτοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει το κόστος αν θέλει να είναι βιώσιμη τα επόμενα χρόνια και να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους της για τα EV.
Πρόσφατα στην ΕΕ, ακούστηκαν όλο και περισσότερες εκκλήσεις για την πρόταση απαγόρευσης πώλησης πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από την ΕΕ το 2035, μία πρόταση η οποία πρόκειται να επανεξεταστεί το 2026.
«Χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη ευελιξία στο χρονοδιάγραμμα», δήλωσε ο Ντε Μέο και πρόσθεσε: “Ωστόσο, θα ήταν σοβαρό στρατηγικό λάθος να εγκαταλείψουμε καθαρά και απλά τον στόχο λόγω της τρέχουσας επιβράδυνσης της αγοράς”.
Ερωτηθείς σχετικά με τις φιλοδοξίες της Renault να στρέψει το 100% της ευρωπαϊκής παραγωγής αυτοκινήτων της σε ηλεκτρικά οχήματα, ο Ντε Μέο δήλωσε:
«Η αλήθεια είναι ότι δεν βρισκόμαστε ακόμη στη σωστή τροχιά για την επίτευξη 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035. Αυτή είναι η αλήθεια. Αν οι πελάτες δεν μας ακολουθήσουν, είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Πρέπει να μειώσουμε το κόστος».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κυρανάκης: Στον Αρειο Πάγο σήμερα 22/11 για υπόθεση απάτης στην Κτηματογράφηση
- Σταϊκούρας: Στα 0,60 λεπτά το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- ΕΛΓΑ: Καταβολές 2,6 εκατ. ευρώ για τις ενστάσεις της τετραετίας
- Northvolt: Στο άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα η σουηδική εταιρεία μπαταριών
- Ένωση Σούπερ μάρκετ: Τί τιμές περιμένουμε το 2025, η έλλειψη προσωπικού και η άμεση δράση σε περίπτωση μείωσης του ΦΠΑ
- Ταμείο για την Κοινωνία των Πολιτών: Η Νορβηγία χρηματοδοτεί με 14,3 εκατ. ευρώ την Ελλάδα
- Aegean Airlines: Συνεχίζει την κερδοσκοπία με τις τιμές των εισιτηρίων εις βάρος ταξιδιωτών, προκαλώντας αντιδράσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις