Η δεύτερη γενιά του Nissan Juke διατηρώντας την ρηξικέλευθη σχεδίασή του, αλλά κυρίως διατηρώντας όλα τα θετικά στοιχεία της ιαπωνικής εταιρείας, κατάφερε να βάλει τις βάσεις για να συνεχιστούν οι πετυχημένες πωλήσεις του μοντέλου. Πλέον το μοντέλο εξηλεκτρίστηκε και μπορεί να καυχιέται ότι κατάφερε να μειώσει σε μεγάλο βαθμό μαζί με τους ρύπους και την κατανάλωση καυσίμου.
Η διαφοροποίηση του Nissan Juke Hybrid από τις συμβατικές εκδόσεις έχει να κάνει με μικρές αλλαγές στην σχεδίασή του. Διαθέτει επιθετική γραμμή, έντονη προσωπικότητα και αεροδυναμική μάσκα. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο μοντέλο εντοπίζονται στη γρίλια, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και στην αεροτομή που έχει να κάνει με την αεροδυναμική. Το πίσω μέρος έχει σμιλεμένες γωνίες και δυναμικά φωτιστικά σώματα.
Στις διαστάσεις το υβριδικό Juke έχει μεγαλώσει. Το μήκος φθάνει τα 4,21 μ., το πλάτος είναι 1,80 μ. και το ύψος 1,59 μ. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 105 ολόκληρα χιλιοστά, αγγίζοντας τα 2,63 μ., δίνοντας μεγαλύτερους χώρους στη καμπίνα των επιβατών. Η απόσταση από το έδαφος είναι 17,2 εκ., γεγονός που δίνει την δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και να προσπεράσει με ευκολία κάποια νεροφαγώματα. Γενικότερα ο σχεδιασμός δεν άλλαξε το στιλ του, το οποίο είναι ένα μείγμα στοιχείων coupe με αμάξωμα crossover.
Το εσωτερικό του διαθέτει ιδιαίτερο στιλ, ενώ η ποιότητα των υλικών έχει αναβαθμιστεί. Αντί για στροφόμετρο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων υπάρχει όργανο που μετράει την ενέργεια δίνοντας την ανάλογη πληροφορία στον οδηγό για τον ρυθμό φόρτισης, αλλά και τις καταναλώσεις ενέργειας. Παράλληλα υπάρχει στο ταμπλό και το μπουτόν «EV» ανάμεσα στους αεραγωγούς, που δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί ηλεκτρικά, εφόσον το επιτρέψει η μπαταρία. Σε ό,τι αφορά στους διαθέσιμους χώρους, ο χώρος των αποσκευών βρίσκεται πλέον στα 354 λίτρα, περιορισμένος κατά 68 λίτρα, εξαιτίας της μπαταρίας. Με αναδιπλούμενα τα καθίσματα ο αποθηκευτικός χώρος φθάνει τα 1.237 λίτρα. Αντίθετα, ο χώρος για τους επιβάτες έχει παραμείνει ο ίδιος, προσφέροντας άνεση στα τέσσερα άτομα ακόμη και σε μακρινό ταξίδι.
Η υβριδική έκδοση του Juke κάτω από το καπό έχει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 94 ίππους με 148 Nm ροπής, ενώ υπάρχουν και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο βασικός εκ των δύο αποδίδει 49 ίππους με 205 Nm ροπής και βρίσκεται μαζί με το κιβώτιο, έχοντας ως έργο την κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο δεύτερος και μικρότερος, αποδίδει 20 ίππους και ως κύριο έργο του είναι να φορτίζει την μπαταρία. Η συνδυαστική ισχύς όλων των παραπάνω ανέρχεται στους 143 ίππους. Κάθε φορά που ξεκινάει το μοντέλο κινείται ηλεκτρικά.
Η μπαταρία που είναι 1,2 kWh προσφέρει 24% μείωση στο καύσιμο, ενώ οι Ιάπωνες κατασκευαστές αναφέρουν ότι το 80% των μετακινήσεων του μοντέλου μέσα στην πόλη μπορεί να γίνει ηλεκτρικά. Υπάρχει και η επιλογή e-pedal, η οποία έχει ως στόχο την ανάκτηση ενέργειας. Το μηχανικό σύνολο χαρίζει άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις, αφού η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 166 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 1.2 KWh του συστήματος βρίσκεται κάτω από το χώρο των αποσκευών.
Το υβριδικό σύστημα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας απέδειξε ότι είναι από τα καλύτερα της αγοράς. Κάνει άριστα την δουλειά του στον τομέα της οικονομίας καυσίμου, με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα 5,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση στην πόλη είναι ακόμη πιο κάτω από τον μέσο όρο. Ο οδηγός κατά τη διάρκεια της οδήγησης μπορεί να επιλέξει ένα εκ των τριών προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Standard και Sport).
Το τιμόνι είναι ακριβές και με καλή αίσθηση, ενώ κορυφαία αποδείχθηκαν και τα φρένα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, στο φρενάρισμα, από τα 100 χλμ./ώρα μέχρι την στάση χρειάστηκε 35,30 μέτρα. Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, αλλά προφέρει πολυτέλεια. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το σύστημα διεύθυνσης που καταφέρνει να ικανοποιήσει ακόμη και τον πιο απαιτητικό οδηγό. Η έκδοση της δοκιμής μας (N Connecta) ξεκινάει από τα 31.900 ευρώ, ενώ υπάρχει και η απλή έκδοση energy που ξεκινάει από τα 21.400 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πτωτικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Δυστύχημα Τεμπών: Απάντηση της Καρυστιανού μέσω Χ στην επίθεση Βόζενμπεργκ
- ΕΕΕΠ: Ερχονται αλλαγές στο τοπίο με τα “φρουτάκια” μετά τα παράπονα των επιχειρήσεων
- Motor Oil: Προσωρινό μέρισμα €0,3 ανά μετοχή
- Το μεγάλο “ραντεβού”: Μητσοτάκης, Καραμανλής, Σαμαράς θα βρεθούν στην ίδια εκδήλωση
- ΔΕΗ: Αλλαγή φρουράς στη θυγατρική της στη Β. Μακεδονία-Ποιος αναλαμβάνει CEO
- ΤΗΕΟΝ: Ισχυρή ζήτηση με νέες παραγγελίες για τον Οκτώβριο 2024
- Bιολάντα: Αύξησε τον τζίρο της 2023, επιθυμεί άνοδο στο πελατολόγιο και επέκταση σε νέες αγορές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις