Αύξηση των τιμών των τροφίμων το 2023 προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé, Μαρκ Σνάιντερ. Ο Σνάιτερ, μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα αιτιολόγησε την κίνηση του ομίλου λέγοντας ότι γίνεται για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές.
Οι αυξήσεις δεν θα είναι τόσο απότομες όσο ήταν το 2022, αλλά «έχουμε να καλύψουμε τη διαφορά για ολόκληρο το έτος», είπε χαρακτηριστικά στην Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων στον κόσμο, που παράγει τα Kit Kat και τις κάψουλες Nespresso, ανακοίνωσε πωλήσεις 69,13 δισ. φράγκων (69,49 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερες από τα 63,29 δισ. φράγκα στο προηγούμενο έτος, και υψηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 68,91 δισ. φράγκα.
Η Nestlé προχώρησε στο 9μηνο σε αυξήσεις τιμών κατά 7,5%, το υψηλότερο ποσοστό εδώ και δεκαετίες, χωρίς να απομακρύνει τους καταναλωτές από τα προϊόντα της. Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο περίπου 8%, ενώ προηγουμένως ανέμενε οργανική ανάπτυξη 7%-8%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Την καρτελοποίηση της οικονομίας στην Ελλάδα εξηγεί ο καθηγητής Κοσμάς Μαρινάκης (video)
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 42.000 οι θεατές που βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
- Κάπνισμα σε δημόσιους/υπαίθριους χώρους: Που θα απαγορευθεί
- Ο πρόεδρος Ισραήλ υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε σχέση με τους βομβητές στον Λίβανο» και τον «πίστεψαν» όλοι
- Πως αλλάζει η αγορά της εστίασης από τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης
- Δειπνοσοφιστήριον: Γιόρτασε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη
- Το περίεργο σχόλιο του Καραμούζη για την οικονομία, που θυμίζει Πάγκαλο
- Κύρα Κάπη: Από το πρωθυπουργικό γραφείο στους Young Leaders του Obama Foundation για καμπάνια ΛΟΑΤΚΙ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις