Επιχειρήσεις

Νερό Θεόνη: Πωλήσεις €33 εκατ. αλλά δεν πουλιέται – Την Πρωτοχρονιά νέο κέντρο logistics

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Δημήτρης Τσέλιος

H εταιρεία Θεόνη επένδυσε 5 εκατ. ευρώ για την παραγωγή νέας συσκευασίας PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι

Με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας, την εκκίνηση των εξαγωγών, αλλά και την περαιτέρω επέκταση σε Horeca σε όλη την Ελλάδα, προχώρα την ανάπτυξη της η εταιρεία φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη, έναν χρόνο μετά το πλήγμα της κακοκαιρίας Daniel, η οποία συνέβαλε σε μικρή παύση των εργασιών λόγω της διακοπής λειτουργίας του οδικού δικτύου, των προβλημάτων με την ηλεκτροδότηση κλπ. Οι εκτιμήσεις για τον κύκλο εργασιών της εταιρείας είναι τα 33 εκατ. ευρώ, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι πρόκειται για ένα αποτέλεσμα που έρχεται με ”κολλημένες” τιμές του νερού της, χωρίς καμία αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι βασικός μέτοχος του Νερού Θεόνη είναι ο ομογενής Δημήτρης Τσέλιος, ενώ υπάρχουν και άλλοι δυο μέτοχοι στην εταιρεία, ολλανδικής καταγωγής, oι οποίοι διατηρούν μειοψηφικό ποσοστό. Η έδρα της εταιρείας και η βασικής της μονάδα είναι στη Βατσουνιά Καρδίτσας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, το νερό Θεόνη είναι τρίτο σε μερίδια αγοράς σε ό,τι αφορά την αγορά των σούπερ μάρκετ, με εξαίρεση της ιδιωτικής ετικέτας. Μάλιστα, το 2023 είχε μερίδιο 8,5% και τώρα έχει ανέβει στο 9,5%.

Στην παρούσα φάση η εταιρεία διαθέτει πέντε γραμμές παραγωγής, με την τελευταία να έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2024.

Η επένδυση στα Logistics και οι επιπτώσεις του Daniel

Τον ίδιο μήνα, αλλά το 2025 αναμένεται να σημάνει εκκίνηση για τη νέα μονάδα logistics λίγο πιο πέρα από τη φυσική πηγή του νερού, στη Βατσουνιά Καρδίτσας, μια πράσινη, state of the art επένδυση, η οποία θα αγγίξει τα 12,5 εκατ. ευρώ με ίδια κεφάλαια, μια κίνηση, η οποία είχε προαναγγελθεί από την εταιρεία το 2022.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται τους επόμενους μήνες σε πέρας, στη στιγμή που η εταιρεία είχε κλείσει για λίγο χρονικό διάστημα το 2023 λόγω φθορών από την καταιγίδα Ντανιέλ, που έπληξε τη Θεσσαλία τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, ενώ η ανάκαμψη ήρθε μετά από έξι μήνες, το πρώτο διάστημα του 2024.

Εξαιτίας αυτής της μεγάλης καταστροφής, κατά όσα τονίστηκαν από την εταιρεία, υπήρξαν βλάβες στα αποθέματα πρώτων υλών, καταγράφηκε απώλεια κερδών, ενώ καταστράφηκαν αποθήκες της εταιρείας σε Λάρισα και Τρίκαλα.

Ο COO της εταιρείας, Δημοσθένης Αναστασίου

Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, υπήρξε 60% αναπλήρωση από αποζημιώσεις λόγω της καταιγίδας Ντάνιελ. Η εταιρεία Θεόνη έλαβε 2,7 εκατ. ευρώ αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ δεν υπήρξε καμιά οικονομική βοήθεια από το κράτος.

Η εταιρεία μελετά μετά την ολοκλήρωση του κέντρου Logistics και νέο πλάνο επενδύσεων, κυρίως για την αύξηση της παραγωγικότητας, για το οποίο, όπως τονίζει στο Financial Report ο COO της Θεόνη Δημοσθένης Αναστασίου «θα ανακοινώσουμε όταν είμαστε 100% έτοιμοι για την χρηματοδότηση και το τί θα αφορά».

Ωστόσο, η Θεόνη επένδυσε 5 εκατ. ευρώ για την παραγωγή νέας συσκευασίας PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι, μια ιδέα του Δημήτρη Τσέλιου, επικεφαλής της εταιρείας, από ένα ταξίδι του στην Κοπεγχάγη, όπου είχε δει στο αεροδρόμιο μια ομάδα ατόμων με προβλήματα όρασης να ”ψηλαφίζουν” τρόφιμα με γραφή Braille. «Σε όλη την πτήση προς την Ελλάδα σκεπτόμουν πως θα μπορούσαμε να το κάνουμε και εμείς εδώ» ανέφερε, και δύο χρόνια μετά το κατάφερε.

Προς το παρόν μόνο νερό

Αυτό που έγινε σαφές σε δημοσιογραφική εκδήλωση από τον κ. Τσέλιο είναι ότι η εταιρεία, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν θα επεκταθεί σε άλλους κλάδους πέρα από το νερό, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε συνεχή διαδικασία λανσαρίσματος νέων κωδικών όπως αναψυκτικά από φυσικό μεταλλικό νερό, παγωμένο τσάι κλπ.

Ωστόσο, αυτό για το οποίο εργάζονται στην εταιρεία σταδιακά είναι το άνοιγμα στις εξαγωγές.  Σύμφωνα με στελέχη της Θεόνη, στην παρούσα φάση, οι εξαγωγές δεν είναι το σημαντικότερο μέρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας, αλλά «θα το εξελίξουμε περαιτέρω».

Παράλληλα, από πλευράς εταιρείας δεν τίθεται ζήτημα πιθανής πώλησης, παρά τα όσα έχουν κατά καιρούς ακουστεί. Στελέχη της Θεόνη τονίζουν χαρακτηριστικά «η αγορά ας λέει ό,τι θέλει, στον ορίζοντα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο».

Μαρία Μπακοπούλου
[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu