Το νερό Ιόλη εξαγοράστηκε από την Sterrner Stenhus Greece
Ήταν Φεβρουάριος του 2023, όταν το φυσικό μεταλλικό Νερό Ιόλη εξαγοράζονταν από την Sterrner Stenhus Greece, βασικό μέτοχο της Premia Properties, με στόχο το συμπλήρωμα του χαρτοφυλακίου της στο F&B μετά και από την απόκτηση του σημαντικού ονόματος Mπουτάρη τον Νοέμβριο του 2022.
Σε συνέχεια αυτής της ενέργειας, η Ιόλη Πηγή Μονοπρόσωπη ΑΕ ιδρύθηκε στις 8/2/2023, με την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας να επικεντρώνεται στην εμφιάλωση και εμπορία φυσικού μεταλλικού νερού. Ακολούθησε, την 15η Μαρτίου του 2023 η συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την μεταβίβαση των ακινήτων, της επιχείρησης και του σήματος εμφιάλωσης και εμπορίας νερού «ΙΟΛΗ».
Ως εκ τούτου, οι εγκαταστάσεις εμφιάλωσης νερού στο Μοσχοχώρι Φθιώτιδας μεταβιβάστηκαν στην κυριότητα της Premia Properties ενώ η επιχείρηση και το σήμα «ΙΟΛΗ» μεταβιβάστηκαν στην νεοσυσταθείσα εταιρεία ΙΟΛΗ ΠΗΓΗ Μονοπρόσωπη ΑΕ, θυγατρική της Sterner Stenhus Greece (στο πλαίσιο υλοποίησης της συμφωνίας το σύνολο των αποκλειστικά απασχολούμενων στο εργοστάσιο ΙΟΛΗ μετακινήθηκε στη νέα εταιρεία ΙΟΛΗ ΠΗΓΗ Μονοπρόσωπη ΑΕ)
Ενάμισι χρόνο μετά, τα πρώτα οικονομικά αποτελέσματα της Ιόλη Πηγή Μονοπρόσωπη εμφανίζουν κύκλο εργασιών 5,4 εκατ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 1,7 εκατ. ευρώ. Οι πρώτες κινήσεις της νέας εταιρείας επικεντρώθηκαν σε προσθήκες σε πάγια περιουσιακά στοιχεία οι οποίες αφορούν κυρίως αναβάθμιση κτηριακών υποδομών και αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού.
Επέκταση στη διεθνή αγορά
Κατά όσα τονίζονται από τη διοίκηση, «η εταιρεία δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στην χονδρική πώληση και λιγότερο στη λιανική και οι βασικοί στόχοι της περιλαμβάνουν τη διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας και γεύσης, την επέκταση της παρουσίας της στην εγχώρια και διεθνή αγορά, καθώς και τη διατήρηση του πελατολογίου της». Οι βασικές αξίες της εταιρείας περιλαμβάνουν την ποιότητα, την καινοτομία και τον σεβασμό προς την παράδοση. Η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στη διατήρηση της αρίστης ποιότητας των προϊόντων της και στη διαρκή εξέλιξη με νέες τάσεις στον χώρο του εμφιαλωμένου νερού και άλλων αναψυκτικών.
Στο επίκεντρο της δραστηριοποίησης της εταιρείας βρίσκεται και ο ανταγωνισμός στον κλάδο, ο οποίος είναι αυξημένος τα τελευταία χρόνια και με την είσοδο νέων παικτών στο χώρο.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται από τα στελέχη της εταιρείας «η αυξημένη ανταγωνιστικότητα στον κλάδο μπορεί να πιέσει τις τιμές και να μειώσει τα κέρδη. Ο ανταγωνισμός είναι ο σημαντικότερος κίνδυνος για την εταιρεία. Ως αντίμετρο η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στην ποιότητα του προϊόντος, τη διαφοροποίηση, και τη δυνατότητα προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς».
Οι πληροφορίες του Financial Report, πάντως, θέλουν την εταιρεία Ιόλη να κλείνει με θετικό ρυθμό ανάπτυξης και το 2024, έχοντας επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυό της, συνεπικουρούμενη και από το υπάρχον δίκτυο της Ελληνικά Οινοποιεία ΑΕ, ενώ παράλληλα με τη Horeca θα επιδιωχθεί και η ανάπτυξη της λιανικής, με τοποθέτηση σε περισσότερα σούπερ μάρκετ. Αυτό είχε δηλωθεί, εξάλλου, και σε πρόσφατη εκδήλωση από τους αδελφούς Γεωργιάδη, οι οποίοι στοχεύουν να προχωρήσουν σε ενοποίηση του δικτύου νερού και κρασιού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καραμανλής: «Δεν αντιμετωπίζονται με πειθαρχικά μέτρα η άλλη γνώμη και η κριτική – Δεν με ενδιαφέρει η ΠτΔ»
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 9μηνο
- Σκυλακάκης: «Αρχές Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα μέτρα στήριξης για το ηλεκτρικό ρεύμα»
- «Ευρώπη Holdings» η νέα επωνυμία της Κλουκίνας – Λάππας
- Χρηματιστήριο: Ανακατάληψη των 1.400 μονάδων, «αδύναμος κρίκος» οι τράπεζες – Δυνατά ο ΟΠΑΠ με +3,27%
- Bosch: Προχωράει σε 5.500 απολύσεις εν μέσω κρίσης στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
- ΟΤΕ: Αγορές μετοχών αξίας 6,15 εκατ. ευρώ
- Οι Σαουδάραβες στην Αθήνα για το ελληνικό φάρμακο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις