Οι εργαζόμενοι πεδίου είναι κυρίως πληρώματα οχημάτων περιπόλων οδικής ασφάλειας
Με σύνθημα «Δουλεύουμε για να’στε Ασφαλείς. Φροντίστε για να είμαστε και Εμείς» η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός τιμά τους εργαζομένους πεδίου των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης της.
Οι εργαζόμενοι πεδίου είναι κυρίως πληρώματα οχημάτων περιπόλων οδικής ασφάλειας, εργαζόμενοι στα διόδια και ομάδες εργασίας αρμόδιες για τη συντήρηση και λειτουργία των υποδομών όπως για παράδειγμα τεχνικοί ή ηλεκτρολόγοι.
Αντιμετωπίζουν συμβάντα και ατυχήματα, φροντίζουν για την καθαριότητα του δρόμου, ελέγχουν, επισκευάζουν και βελτιώνουν τις υποδομές μας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Νέας Οδού:
“Στη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό με στόχο την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης για την αντιμετώπιση συμβάντων εκτάκτου ανάγκης, αλλά και την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, προσφέρουμε ένα σύνολο υπηρεσιών:
1. Τον τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης 1075, τον οποίο ο οδηγός μπορεί να καλέσει από το κινητό του είτε από τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που βρίσκονται κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων ή των σηράγγων.
2. 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας, τα οποία κινούνται διαρκώς σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου και επεμβαίνουν όπου υπάρχει ανάγκη.
3. Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας πλήρως εξοπλισμένα με ειδικά συστήματα για την ασφαλέστερη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την ολοκληρωμένη και έγκαιρη αντιμετώπιση όλων των συμβάντων, καθώς και ειδικά Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας Σηράγγων.
4. SOS τηλέφωνα καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητοδρόμου, μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί χωρίς καμία επιβάρυνση, να επικοινωνεί με τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας.
5. Δωρεάν οδική βοήθεια σε ακινητοποιημένα οχήματα για τη μεταφορά τους σε ασφαλές σημείο και την αποφυγή καταστάσεων παρακώλυσης της κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης στη Νέα Οδό καταγράψαμε:
• 227.306 ώρες οδικής συντήρησης
• 23.298 περιστατικά που εντόπισαν και διαχειρίστηκαν τα περίπολα
• 4.014.358χλμ τα οποία διένυσαν τα περίπολα
• 4.576 ρυμουλκήσεις οχημάτων
ενώ στην Κεντρική Οδό:
• 110.125 ώρες οδικής συντήρησης
• 23.126 εισερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης
• 1.956.332χλμ τα οποία διένυσαν τα περίπολα
• 9,3 λεπτά ήταν ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης της ΚΟ σε συμβάν
Στη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό, επιδιώκουμε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας, να προσφέρουμε τόσο στους εργαζομένους μας όσο και στους οδηγούς που διασχίζουν τους αυτοκινητοδρόμους ευθύνης μας, τις πλέον ποιοτικές υπηρεσίες με γνώμονα πάντα την ασφάλειά τους.
Για τον λόγο αυτό, καλούμε τους οδηγούς όπου και όταν βλέπουν φάρους περιπολικών, φωτεινά βέλη που αναβοσβήνουν, κώνους στο οδόστρωμα, κίτρινα ή πορτοκαλί γιλέκα, να κόβουν αμέσως ταχύτητα, να αυξάνουν την προσοχή και τη συγκέντρωσή τους και να ακολουθούν κατά γράμμα τη σήμανση και τις οδηγίες.
Και, πάντοτε, όταν οδηγούμε, αποφεύγουμε οδηγικές συμπεριφορές που μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα, σε εμάς τους ίδιους ή σε άλλους, βάζοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
#Δουλεύουμε για να’στε Ασφαλείς.
#Φροντίστε για να είμαστε και Εμείς”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματιστήριο: Ανακατάληψη των 1.400 μονάδων, «αδύναμος κρίκος» οι τράπεζες – Δυνατά ο ΟΠΑΠ με +3,27%
- Bosch: Προχωράει σε 5.500 απολύσεις εν μέσω κρίσης στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
- ΟΤΕ: Αγορές μετοχών αξίας 6,15 εκατ. ευρώ
- Οι Σαουδάραβες στην Αθήνα για το ελληνικό φάρμακο
- CEPE: Οι δασμοί στις εισαγωγές Κίνας θα επηρεάσουν την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας χρωμάτων της ΕΕ
- Αναβλήθηκε η δίκη της Ειρήνης Μουρζούκου για συκοφαντική δυσφήμιση
- Q&R: Σε πρώιμες επαφές με εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς
- Πως θα δουλέψουν τα εμπορικά καταστήματα στις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις