Ο «μοιραίος σταθμάρχης» Βασίλης Σαμαράς εμφανιζόταν σίγουρος ότι είχε «κλειδώσει» το Intercity 62 στη γραμμή της ανόδου, ακόμα κι όταν πληροφορήθηκε από τον ρυθμιστή της κυκλοφορίας ότι η επιβατική αμαξοστοιχία είχε συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική στην περιοχή του Ευαγγελισμού, κοντά στα Τέμπη.
Αυτό προκύπτει από τις συνομιλίες στο σύστημα ενδοεπικοινωνίας μεταξύ των σταθμαρχείων και τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην ΑΘήνα τη μοιραία νύχτα:
Λόγω της έλλειψης του συστήματος ηλεκτρονικής παρακολούθησης του σιδηροδρόμου, ο ρυθμιστής δεν έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί τα τρένα ηλεκτρονικά καθώς κινούνται στο δίκτυο – και είναι υποχρεωμένος να δέχεται την ενημέρωση από τους σταθμάρχες.
Στις 23.05 της Τρίτης, την επομένη της Καθαράς Δευτέρας, η σταθμάρχης των Νέων Πόρων – του επόμενου σταθμού μετά τη Λάρισα – επικοινωνεί με τον Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος ήταν από αρκετή ώρα πριν ο μοναδικός σταθμάρχης στον συγκεκριμένο σταθμό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στις 21 Ιανουαρίου οι μειωμένες τραπεζικές χρεώσεις αλλά μόνο για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες
- Παράνομη η στάση εργασίας των εργαζομένων της Hellenic Train – Κανονικά τα δρομολόγια
- ελίν: Διάρκιση True Leader για την εταιρεία που συγκαταλέγεται στους 150 ομίλους με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού
- Lamda Development: Αγορά 32.000 ιδίων μετοχών την 08.01.2025
- Τέρνα Ενεργειακή: Στο 87,17% το ποσοστό της Masdar
- ΔΕΗ: Αγορές 272.211 ιδίων μετοχών από 30.12.2024 μέχρι και 07.01.2025
- Κρίσιμη Συνάντηση Ζελένσκι με ΗΠΑ και άλλους στη Γερμανία για να προλάβουν τον Τραμπ
- Ιωάννης Καρύδας (Κοπελούζος): Προς επιτάχυνση το έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης με Αίγυπτο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις