Η McDonald’s υποδέχεται την Ελληνίδα chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη με τα αποκλειστικά “Homestyle” premium burgers, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από βοδινό μπιφτέκι με σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, κρεμμύδι, πίκλες, λόλα και τομάτα, σε ψωμί brioche.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία φέρνει τις φρέσκιες ιδέες και την αυθεντικότητά της στα McDonald’s και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία McDonald’s απαράμιλλης αξίας!», αναφέρει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ και να μάθετε περισσότερα για τα Margarita Homestyle Burgers εδώ.
Ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων για να απολαύσουν λαχταριστές προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Νέες ταυτότητες: Οι πολίτες θα μπορούν να τις εκδώσουν οπουδήποτε, ανεξάρτητα του τόπου κατοικίας τους
- ΔΥΠΑ: Απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας μέσω ΕΣΠΑ για πάνω από 17.000 νέους
- ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η αργία της 28ης Οκτωβρίου
- Tσιάρας: “Στόχος των μέτρων είναι η διάσωση της κτηνοτροφίας”
- Μητσοτάκης για πυρκαγιές: Δεν πανηγυρίζω, ούτε μηδενίζω, είχαμε 9.101 φωτιές φέτος σε σχέση με 7.163 πέρυσι
- ΟΔΔΗΧ: Στο 2,71% η απόδοση στη δημοπρασία εξάμηνων εντόκων
- Iberdrola: Άλμα 50% στα 5,47 δισ. ευρώ στα καθαρά κέρδη εννεαμήνου 2024
- Υπόθεση Ασημακοπούλου: Τα πρόστιμα σε Νέα Δημοκρατία, Ν. Θεοδωρόπουλο και Μ. Κορομηλά και δύο μεγάλα κενά
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις