Νέα

Νέα εμπόδια στο διαγωνισμό για Αττική Οδό, βάζουν Μυτιληναίος – Vinci

Προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας καθυστερώντας την διαδικασία

H κοινοπραξία των εταιρειών της γαλλικής Vinci και του ομίλου Μυτιληναίου, που έχασε με θόρυβο το διαγωνισμό της Αττικής Οδού και προσπάθησε να τον μπλοκάρει, μετρώντας μια δεύτερη αποτυχία συνεχίζει να βάζει προσχώματα στη διαδικασία.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ελληνογαλλική κοινοπραξία προχωρά σε προσφυγή και στο Συμβούλιο της Επικρατείας, επιχειρώντας να μπλοκάρει ή να καθυστερήσει την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Θυμίζουμε πως στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ είχε πλειοδοτήσει ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, προσφέροντας τίμημα 3,27 δις. ευρώ ενώ η κοινοπραξία των VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. είχε προσφέρει 3,106 δισ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι της προσφυγής στο ΣτΕ προηγήθηκαν μια σειρά από άλλες ενέργειες από το σχήμα VINCI – Μυτιληναίος, που αρχικά αξίωσε να ελέγξει με δικούς της ειδικούς τα ηλεκτρονικά συστήματα του ΤΑΙΠΕΔ, χωρίς να προκύψει οποιοδήποτε «εύρημα».

Στη συνέχεια, VINCI – Μυτιληναίος προχώρησαν στην κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων και προσφυγής στην ΕΑΑΔΗΣΥ (Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων).

Τόσο τα ασφαλιστικά μέτρα όσο και η ίδια η προσφυγή απορρίφθηκαν. Από ό,τι φαίνεται, η αντίδρασή τους συνεχίζεται και σε επίπεδο ΣτΕ.

Πότε λήγει η υφιστάμενη σύμβαση 

Η τρέχουσα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο του 2024 και μέχρι τότε θα πρέπει αν έχει εγκατασταθεί ο νέος ανάδοχος. Παράλληλα, η έγκαιρη ολοκλήρωση του διαγωνισμού θα σηματοδοτήσει και την είσπραξη από το ελληνικό Δημόσιο του αντιτίμου – ρεκόρ που εξασφάλισε το ΤΑΙΠΕΔ από τον διαγωνισμό.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu