Πάνω από 22 καταστήματα μετρά πλέον το brand My Market Local
Την περαιτέρω ενίσχυση του brand, My Market Local, με την απόκτηση δικής του οντότητας σηματοδοτεί η ίδρυση νέας εταιρείας με την επωνυμία My Market Local, την οποία ίδρυσε η Μetro ABEE συμφερόντων του επιχειρηματία Αριστοτέλη Παντελιάδη.
Επικεφαλής της διοίκησης της νεοσύστατης εταιρείας είναι ο oικονομικός διευθυντής του ομίλου Metro ΑΒΕΕ, Μανώληw Καρυδάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 25.000 ευρώ και η έδρα της βρίσκεται στη Μεταμόρφωση Αττικής.
Κατά όσα αναφέρονται στο καταστατικό της νέας εταιρείας, συστήνεται Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία με την επωνυμία «MY MARKET LOCAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «MY MARKET LOCAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.». Για τις διεθνείς συναλλαγές η ανωτέρω επωνυμία αποδίδεται «MY MARKET LOCAL SINGLE MEMBER PRIVATE COMPANY» και ο ανωτέρω διακριτικός τίτλος αποδίδεται «MY MARKET LOCAL SINGLE MEMBER P.C.».
Ως κύρια δραστηριότητα ορίζεται το λιανικό εμπόριο σούπερ μάρκετ με έμφαση στο εμπόριο τροφίμων, ενώ στις δευτερεύουσες δραστηριότητες περιλαμβάνονται το λιανικό εμπόριο ειδών διατροφής, λιανικό εμπόριο ειδών παντοπωλείου, λιανικό εμπόριο ποτών σε εξειδικευμένα καταστήματα, λιανικό εμπόριο προϊόντων καπνού σε εξειδικευμένα καταστήματα, μη εξειδικευμένο χονδρικό εμπόριο τροφίμων, ποτών και καπνού, καθώς και οι υπηρεσίες παραχώρησης προνομίου franchise και παροχής σχετικών συμβουλών κ.α.
Το πρώτο My Market Local στην Κυψέλη το 2021
Αυτή η κίνηση έρχεται τρία χρόνια μετά την έναρξη της δραστηριότητας των My Market Local: Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, στην περιοχή της Ευελπίδων, απέναντι από τα δικαστήρια, ενώ ακολούθησε το δεύτερο My market Local στην Καλλιθέα.
Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί πάνω από 22 καταστήματα, με πιο πρόσφατο αυτό στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένονται και άλλα εγκαίνια μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Τα My Market Local είναι ένα brand το οποίο η Metro ABEE πιστεύει και θα επενδύσει τα επόμενα χρόνια, τόσο από πλευράς ανάπτυξης δικτύου, όσο και λόγω μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας του brand.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από πλευράς νέων επενδυτών, καθώς το μοντέλο αυτό αναπτύσσεται κυρίως μέσω franchise, ενώ και από την εταιρεία έχει δηλωθεί ότι αναζητούνται, κατά προτίμηση, οικογένειες που να ‘’τρέχουν’’ την επιχείρηση, καθώς οι απαιτήσεις είναι αυξημένες, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις τα καταστήματα αυτά είναι ανοικτά 7 ημέρες την εβδομάδα, μέχρι τις 10 το βράδυ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι σε πρόσφατη εκδήλωση της Metro ABEE, ο επικεφαλής της εταιρείας Αριστοτέλης Παντελιάδης ανέφερε ότι σύντομα θα υπάρξει και ένα ακόμα μοντέλο τύπου My Market Local, αυτή τη φορά, όμως, θα επικεντρώνεται σε τουριστικές περιοχές με λίγο μεγαλύτερου μεγέθους καταστήματα. Η ανάπτυξη αυτού του νέου μοντέλου προσδιορίζεται το επόμενο χρονικό διάστημα, με στόχο την πλήρη εμφάνισή του σε σημεία το καλοκαίρι του 2025.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Το κράτος θα αποκαταστήσει την πολυκατοικία που επλήγη από τη βόμβα στους Αμπελοκήπους
- ΝΑΤ: Παρατείνεται η αρμοδιότητά του σε θέματα συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών
- Αψιμαχίες Ανδρουλάκη – Μητσοτάκη για το 1,5 δισ. ρύπων (σε αξία) που εξασφάλισε η κυβέρνηση για την απανθρακοποίηση των νησιών
- Ντε Γκίντος: Σε πορεία μείωσης των επιτοκίων η ΕΚΤ
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κι άλλο 5,5% τα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο – Εκτίναξη 12,9% το κόστος ενέργειας
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Τρία νέα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- ΕΛΣΤΑΤ: «Κεσάτια» στο λιανεμπόριο – Αύξηση τζίρου 0,4% τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις