Επιχειρήσεις

ΜοbileAppsPanorama: Η δύναμη του mobile στην πράξη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου MaroussiPlaza παρουσιάστηκαν την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου ορισμένα από τα κορυφαία mobileapplications της ελληνικής αγοράς, στο πλαίσιο του πρώτου MobileAppsPanorama που διοργάνωσε το MarketingWeek._x000D_

 

_x000D_

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν καινοτόμες και αποτελεσματικές mobile εφαρμογές σημαντικών διαφημιζόμενων, όπως είναι οι Frink, Nobacco, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εθνική Τράπεζα (2 cases), Tripsta, ACScourier, Εθνική Ασφαλιστική, Eurobank (2 cases), SchneiderElectric, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Goody’s, Census, Unisystems, Chillbox, ABBασιλόπουλος, Paloservices, LEO-PharmaHellas, Ευρώπη Ασφαλιστική, ΟΠΑΠ, Εθνική Πινακοθήκη, ΔΑΕΜ (το λανσάρισμα της εφαρμογής έγινε την ίδια μέρα που παρουσιάστηκε στο συνέδριο), Δ. Μασούτης ΑΕ, ΑΧΑ Ασφαλιστική, Vivechrom, Interamerican, Nannuka, Doggo. Ορισμένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν μέσα από τις παρουσιάσεις είναι τα εξής:

_x000D_

    _x000D_
  1. Η εξοικείωση των ελλήνων χρηστών με τα mobileappsείναι πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου.
  2. _x000D_

  3. Η δημιουργικότητα στα mobileappsείναι υψηλού επιπέδου, ωστόσο έχει ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
  4. _x000D_

  5. Θα άλλαζαν πολλά πράγματα στην καθημερινότητα των πολιτών εάν οι mobileεφαρμογές περνούσαν και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
  6. _x000D_

  7. Θεσμικά, η δύναμη του mobileεπιχειρείν αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο, γι’ αυτό άλλωστε και η Ε.Ε. έχει θεσπίσει πληθώρα προγραμμάτων ενίσχυσης.
  8. _x000D_

  9. Στο top-5 των mobileεφαρμογών στη χώρα μας είναι κατά σειρά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παιχνίδια, μουσική/βίντεο, η ενημέρωση, αλλά και η διασκέδαση.
  10. _x000D_

  11. Δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση του mobile. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι μπορούν να το αξιοποιήσουν και να δημιουργήσουν υπεραξία.
  12. _x000D_

  13. Υπάρχουν ακόμα ανοικτά ζητήματα σε θέματα ασφάλειας και προσωπικών δεδομένων, τα οποία ωστόσο έχουν εντοπιστεί και συζητούνται ήδη λύσεις, ενώ κάποιες εταιρείες τις έχουν ήδη έτοιμες.
  14. _x000D_

  15. Η πληθώρα και η χρησιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τα mobileappsδεν σημαίνουν ταυτόχρονα ότι τα τελευταία είναι και πολύπλοκα ή δύσχρηστα.
  16. _x000D_

  17. Η δημιουργία εκατομμυρίων dataκαθημερινά από τους χρήστες, οδηγεί τους marketersσε μια περισσότερο datadrivenστρατηγική και εδώ οι προκλήσεις για τους τελευταίους είναι πολλές και σύνθετες.
  18. _x000D_

_x000D_

 

_x000D_

Την τιμητική τους υποστήριξη έδωσαν στο MobileAppsPanoramaοι GRECA, EIM(ΕΕΔΕ), IABHellas, Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣEKEE), καθώς και η Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΕΜπΠΕΕ). Χορηγοί του συνεδρίου ήταν η Censusκαι η Unisystems, ενώ υποστηρικτής ήταν το PaloNewsDigest.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu