Στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου MaroussiPlaza παρουσιάστηκαν την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου ορισμένα από τα κορυφαία mobileapplications της ελληνικής αγοράς, στο πλαίσιο του πρώτου MobileAppsPanorama που διοργάνωσε το MarketingWeek._x000D_
_x000D_
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν καινοτόμες και αποτελεσματικές mobile εφαρμογές σημαντικών διαφημιζόμενων, όπως είναι οι Frink, Nobacco, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εθνική Τράπεζα (2 cases), Tripsta, ACScourier, Εθνική Ασφαλιστική, Eurobank (2 cases), SchneiderElectric, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Goody’s, Census, Unisystems, Chillbox, ABBασιλόπουλος, Paloservices, LEO-PharmaHellas, Ευρώπη Ασφαλιστική, ΟΠΑΠ, Εθνική Πινακοθήκη, ΔΑΕΜ (το λανσάρισμα της εφαρμογής έγινε την ίδια μέρα που παρουσιάστηκε στο συνέδριο), Δ. Μασούτης ΑΕ, ΑΧΑ Ασφαλιστική, Vivechrom, Interamerican, Nannuka, Doggo. Ορισμένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν μέσα από τις παρουσιάσεις είναι τα εξής:
_x000D_
- _x000D_
- Η εξοικείωση των ελλήνων χρηστών με τα mobileappsείναι πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου.
- Η δημιουργικότητα στα mobileappsείναι υψηλού επιπέδου, ωστόσο έχει ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
- Θα άλλαζαν πολλά πράγματα στην καθημερινότητα των πολιτών εάν οι mobileεφαρμογές περνούσαν και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
- Θεσμικά, η δύναμη του mobileεπιχειρείν αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο, γι’ αυτό άλλωστε και η Ε.Ε. έχει θεσπίσει πληθώρα προγραμμάτων ενίσχυσης.
- Στο top-5 των mobileεφαρμογών στη χώρα μας είναι κατά σειρά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παιχνίδια, μουσική/βίντεο, η ενημέρωση, αλλά και η διασκέδαση.
- Δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση του mobile. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι μπορούν να το αξιοποιήσουν και να δημιουργήσουν υπεραξία.
- Υπάρχουν ακόμα ανοικτά ζητήματα σε θέματα ασφάλειας και προσωπικών δεδομένων, τα οποία ωστόσο έχουν εντοπιστεί και συζητούνται ήδη λύσεις, ενώ κάποιες εταιρείες τις έχουν ήδη έτοιμες.
- Η πληθώρα και η χρησιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τα mobileappsδεν σημαίνουν ταυτόχρονα ότι τα τελευταία είναι και πολύπλοκα ή δύσχρηστα.
- Η δημιουργία εκατομμυρίων dataκαθημερινά από τους χρήστες, οδηγεί τους marketersσε μια περισσότερο datadrivenστρατηγική και εδώ οι προκλήσεις για τους τελευταίους είναι πολλές και σύνθετες.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Την τιμητική τους υποστήριξη έδωσαν στο MobileAppsPanoramaοι GRECA, EIM(ΕΕΔΕ), IABHellas, Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣEKEE), καθώς και η Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΕΜπΠΕΕ). Χορηγοί του συνεδρίου ήταν η Censusκαι η Unisystems, ενώ υποστηρικτής ήταν το PaloNewsDigest.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απάντηση Γιαννακόπουλου στους Αγγελόπουλους για Μπίτζιο: Και αδιάβαστοι και δεύτεροι!
- Αφοί Αγγελόπουλοι: Ρωτούν την ΚΑΕ Παναθηναϊκός για τον Μπίτζιο των υποκλοπών, αλλά δεν ρώτησαν ποτέ την Τράπεζα Πειραιώς
- Ευρωπαϊκά Χρηματιστήρια: Μεγάλες απώλειες από ρευστοποιήσεις – Βουτιά 7% της Mercedes – Benz
- ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα υπέγραψε δήλωση υποστήριξης στον Κανόνα STTR
- Δεσμευτική προσφορά από ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ για τα δίκτυα άρδευσης του Ταυρωπού ποταμού
- Ισραηλινό κτύπημα στη Βηρυτό: Νεκρός o επικηρυγμένος στις ΗΠΑ Ιμπραήμ Ακίλ, το Νο 2 της Χεζμπολάχ
- Frigoglass: Επεκτατική συμφωνία με την ισπανική Provisiona και την πορτογαλική Serlusa Refrigerantes
- Αθήνα: Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις το Σάββατο λόγω του τουρνουά μπάσκετ «Π. Γιαννακόπουλος», στο Καλλιμάρμαρο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις